Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mandarijn schreef:Deden ze bij mensen hier nog moeilijk over de trolley's/tassen die je kreeg als je meer dan 100,- uitgaf?
Stalgenootje kreeg netjes een trolley maar ik kreeg niks.
Dus wij terug, kregen met een diepe zucht een trolley voor onze neus gesmeten.
Mevrouw die toevallig aan het afrekenen was had ook nog niks gehad en had ook genoeg besteed, die kreeg ook met een nors gezicht van het meisje achter de kassa er eentje voor d'r neus gegooid.
Vond 't een beetje not done hoe ze erover deden, doe dan gewoon geen trolley/tas actie.
Slaat echt nergens op hè..
Stik der lekker in haha!

wel waren ze bezig met aanvullen op dat moment. (kreta blue , bordauxrood achtig , en ijskleurig blauw)
had niet veel nodig , en als er allemaal leuke dingen liggen dan word er toch weer meer geld uitgegeve als geplanned 
... nja dekje wat ik wilde hebben met bijbehorende peessies hadden ze niet , dus dat scheelde
MelanieB schreef:Aangezien ik niet het hele topic wil teruglezen; welke kleur Ankydekjes zijn er?
Verder al veel te veel op equitana gekocht dus weet nog niet of ik ga
+ een klein beetje nieuw. Heb nog wel stiekem het BR jasje wat ik vorige keer niet mee wilde omdat ik te lui was om te passen nemen toch maar gepast en meegenomen.
Citaat:weet de echte namen niet maar deze lagen er donderdag:
-wit
-creme
-hortensia
-pink
-orchid
-terra
-lichtblauw
-cobalt
-bruin (geen idee welke kleur)
-fel rood
-geel
*
misschien morgen moeders lief aankijken.. Rotterdam is niet naast de deur en heb natuurlijk al equitana flink ingeslagen