KNHS zomerinstructieweken 2011 (data bekend)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:49

Damelza schreef:
maar die gaan meestal naar de (b.v. allround paarden) t/m 20 jaar weken :) bij gewoon allround paarden zitten toch meestal wel de 20 plussers.

Owja klopt nooit echt bij stilgestaan dat er ook allround paarden t/m 20 jaar is.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:50

Damelza schreef:
maar die gaan meestal naar de (b.v. allround paarden) t/m 20 jaar weken :) bij gewoon allround paarden zitten toch meestal wel de 20 plussers.

Dat valt aardig mee hoor. Wij hadden ook een zooitje "jong grut" := in de paardenweken. Heel wat 16jarigen :).
Zij deden zo ver ik mij kon herinneren merendeels mee met de M/Z paarden :)

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 19:51

Queelens schreef:
ik ben er nogsteeds niet overuit wat ik daar moet invullen aangezien de mijne volgens paspoort pony is, oogt als een paard maar ik bij de paarden mee ga doen.
Wat het verstandigste is dan om verwarring te voorkomen (doe zowiezo die mail er al bij over het feit dat ik toestemming heb gekregen hoor)

Gewoon paard invullen :)

Fleurrr_

Re: KNHS zomerinstructieweken 2011 (data bekend)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 20:37

week 10A wordt het voor mij, wie nog meer? :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:37

Fleurrr_ schreef:
week 10A wordt het voor mij, wie nog meer? :D

Voor mij & een vriendin ook. Wij komen met Welsh Cobs, dus vrij herkenbaar :)
Ik herken Herman uit je profiel trouwens, hij was de verzorg/lease pony van een meisje bij mij op kamp, 2 jaar geleden :)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:47

@ Succubi

Natuurlijk heb ik niet zo'n mailtje gestuurd! Alleen ik was even beledigd dat met pony bij paarden wel mag, ondanks dat ze nog geen 18 is, en paard bij pony's niet. Ik heb gewoon een netjes mailtje gestuurd met argumenten waarom ik graag met mijn ponypaard in een ponyweek zou willen, en toen kreeg ik een mailtje terug waarin stond: 'Beste Caroline, met een paard bij de pony's kan en mag niet. Straks hebben we elk klein paard bij de pony's lopen en dat kan niet. Ik hoop je hierbij genoeg geïnformeerd te hebben.'

@ Fleurrr_ & DaisyDarling
Ik ga waarschijnlijk naar 10B! :) Allround paarden t/m 20 jaar. Als het zover is moeten de mensen die in week 10 komen mij even pb'en, want ik doe een aantal lessen niet mee (springlessen), en dan wil ik graag foto's maken! :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:50

xLoki, van wie had je de mail terug gehad?

Ik ga ook naar 10B mag je van mij wel foto's maken :')

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:51

Queelens schreef:
xLoki, van wie had je de mail terug gehad?

Ik ga ook naar 10B mag je van mij wel foto's maken :')

Van dezelfde persoon als jij. (Anne Bakker?)

Haha is goed. :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:52

Oke nou betekend voor mij iets goed dan stel jij had het van 'n ander gehad had het gekund dat er daar meningsverschillen waren zegmaar ;)

Heb jij niet toevallig nog een vzh liggen als je dan niet meedoet met de springlessen :o
Ik ga echt de leukste tijd van mijn leven krijgen bij allround met mijn dressuurzadel!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:54

Queelens schreef:
Heb jij niet toevallig nog een vzh liggen als je dan niet meedoet met de springlessen :o
Ik ga echt de leukste tijd van mijn leven krijgen bij allround met mijn dressuurzadel!

Nope!
Springzadel is meteen de deur uit gegaan nadat mijn paard een peesblessure op had gelopen en bleek dat ie nooit meer (hoog) mocht springen!
Crossles ga ik trouwens wel meedoen, en dan gewoon de simpele dingetjes (waterbak en kleine sprongetjes) doen! :)

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:56

hoe zit dat met de weekenden?
allround weekend al vol?
zo nee waar opgegeven?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:57

Haha oke ik ga nog rustig rondspeuren naar een vzh of springzadel hoop dat ik er eentje kan vinden ben niet van plan om voor die paar keer een fortuin uit te gaan geven namelijk :P

Ag cross zal bij mij ook niet veel worden ik heb nog niet zo vaak gesprongen ga per 2011 wel springlessen enmen en mijn paard en ik zijn echte dressuurmutsjes maar ik houd wel van wat uitdagingen en nieuwe dingen maar cross zal bij mij ook niet veel zijn haha heb paardje wat erg druk in zijn hoofd is dus ben benieuwd.
kleine sprongetjes nemen we zowiezo mee waterbak wil ik echt proberen ben benieuwd :P

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:57

Merel__ schreef:
allround weekend al vol?
zo nee waar opgegeven?

ook hallo merel. :D
(weet ik niet btw :'))

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:58

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:00

xLoki schreef:
Merel__ schreef:
allround weekend al vol?
zo nee waar opgegeven?

ook hallo merel. :D
(weet ik niet btw :'))

hallo,

krijg net zo berichtje van iemand moet je even goed lezen het is nog niet begonnen inschrijven!
ik dacht, jij leest niet goed :P
want ze bedoelt de weken

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:05

Merel__ schreef:
hallo,

krijg net zo berichtje van iemand moet je even goed lezen het is nog niet begonnen inschrijven!
want ze bedoelt de weken

Altijd leuk roddelen in gezeldschap he, mischien ook wat beter lezen ik post hier :Y)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:08

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:09

Slim Merel! :') _O-

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:11

Queelens schreef:
Merel__ schreef:
hallo,

want ze bedoelt de weken

Altijd leuk roddelen in gezeldschap he, mischien ook wat beter lezen ik post hier :Y)

ja wel eerlijk toch :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:12

Dan mag je er ook wel mijn naam bij zetten hoor geen probleem :')
en je mocht het ook wel persoonlijk via pb zeggen hoor ook geen problemen mee.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:25

xLoki schreef:
@ Succubi

Natuurlijk heb ik niet zo'n mailtje gestuurd! Alleen ik was even beledigd dat met pony bij paarden wel mag, ondanks dat ze nog geen 18 is, en paard bij pony's niet. Ik heb gewoon een netjes mailtje gestuurd met argumenten waarom ik graag met mijn ponypaard in een ponyweek zou willen, en toen kreeg ik een mailtje terug waarin stond: 'Beste Caroline, met een paard bij de pony's kan en mag niet. Straks hebben we elk klein paard bij de pony's lopen en dat kan niet. Ik hoop je hierbij genoeg geïnformeerd te hebben.'

Alsnog is het grote verschil dat zij als pony bij de paarden start. Wat denk ik vaker voorkomt gezien meerdere jongeren (onder de 18jaar) bij de paarden starten met een klein paard en daar dus thuishoren.
En jij een paard hebt en bij de pony's wil starten. Wat met wedstrijden niet/minder vaak voorkomt onder de 18jaar en je dus niet met je paard tussen de pony's thuis hoort.
Ook wat betreft veiligheid voor de andere deelnemers, afmeting van de hindernissen etc is allemaal gericht op pony's.

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:28

Queelens @ jij zei dat nog niet begonnen was met inschrijven, wanneer begint het dan?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:30

Merel__ schreef:
Queelens @ jij zei dat nog niet begonnen was met inschrijven, wanneer begint het dan?

Inschrijven is dus al begonnen zoals in link staat.
Ik had idd gezegd dat het al was begonnen een fout sorry he zo erg dat ik naar een week ga en dus niet weet wanneer die weekenden vallen ik had een richtlijn op in de zomer in mijn hoofd dan zouden er idd nog geen inschrijvingen zijn maarja als het van het voorjaar is, wat dus is het is al begonnen.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:34

Succubi, voor zover ik het begrepen heb start Queelens niet bij de paarden, want ze is 16.
Dus zij 'hoort' ook bij de instructieweek pony's. Maar zij heeft, net zoals ik, een nette mail gestuurd met argumenten waarom zij graag bij de andere groep wilt, en die mail van haar is geaccepteerd, de mijne niet.

Over de veiligheid: snap ik niet helemaal wat je daarmee bedoelt? Want als mijn paard 4 cm kleiner was geweest was het een pony.
Over hoogte van de hindernissen: ik doe niet mee met de springlessen omdat mijn paard een blessure heeft gehad. (dat heb ik ook in de mail vermeld)

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:34

Queelens schreef:
Merel__ schreef:

Inschrijven is dus al begonnen zoals in link staat.
Ik had idd gezegd dat het al was begonnen een fout sorry he zo erg dat ik naar een week ga en dus niet weet wanneer die weekenden vallen ik had een richtlijn op in de zomer in mijn hoofd dan zouden er idd nog geen inschrijvingen zijn maarja als het van het voorjaar is, wat dus is het is al begonnen.

nee oke, ik dacht dat al en was door wat anders beetje chagerijnig!
sorry!