Damelza schreef:maar die gaan meestal naar de (b.v. allround paarden) t/m 20 jaar wekenbij gewoon allround paarden zitten toch meestal wel de 20 plussers.
Owja klopt nooit echt bij stilgestaan dat er ook allround paarden t/m 20 jaar is.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Damelza schreef:maar die gaan meestal naar de (b.v. allround paarden) t/m 20 jaar wekenbij gewoon allround paarden zitten toch meestal wel de 20 plussers.
Queelens schreef:ik ben er nogsteeds niet overuit wat ik daar moet invullen aangezien de mijne volgens paspoort pony is, oogt als een paard maar ik bij de paarden mee ga doen.
Wat het verstandigste is dan om verwarring te voorkomen (doe zowiezo die mail er al bij over het feit dat ik toestemming heb gekregen hoor)
Queelens schreef:Heb jij niet toevallig nog een vzh liggen als je dan niet meedoet met de springlessen
Ik ga echt de leukste tijd van mijn leven krijgen bij allround met mijn dressuurzadel!
xLoki schreef:@ Succubi
Natuurlijk heb ik niet zo'n mailtje gestuurd! Alleen ik was even beledigd dat met pony bij paarden wel mag, ondanks dat ze nog geen 18 is, en paard bij pony's niet. Ik heb gewoon een netjes mailtje gestuurd met argumenten waarom ik graag met mijn ponypaard in een ponyweek zou willen, en toen kreeg ik een mailtje terug waarin stond: 'Beste Caroline, met een paard bij de pony's kan en mag niet. Straks hebben we elk klein paard bij de pony's lopen en dat kan niet. Ik hoop je hierbij genoeg geïnformeerd te hebben.'
Merel__ schreef:Queelens @ jij zei dat nog niet begonnen was met inschrijven, wanneer begint het dan?
Queelens schreef:Merel__ schreef:Queelens @ jij zei dat nog niet begonnen was met inschrijven, wanneer begint het dan?
Inschrijven is dus al begonnen zoals in link staat.
Ik had idd gezegd dat het al was begonnen een fout sorry he zo erg dat ik naar een week ga en dus niet weet wanneer die weekenden vallen ik had een richtlijn op in de zomer in mijn hoofd dan zouden er idd nog geen inschrijvingen zijn maarja als het van het voorjaar is, wat dus is het is al begonnen.