tante_t schreef:Ik denk niet dat je het als commentaar moet opvatten maar meer als aandacht punten wat de mensen hier belangrijk vinden en wat hun mening is. Ik lees niet heel veel negatieve dingen in dit topic maar gewoon mensen die zich kritisch uitlaten over wat hun denken. Ik vind dat dit gewoon mag in een topic en wat jullie ermee doen is aan jullie.
Ik weet zeker dat als het dwrf een succes wordt (waar o.a. ik ook van uitga) dat je niemand meer hoort en iedereen positief zal zijn, dus dat is jullie uitdaging.
Maar ik denk wel dat dit gezever er aan mee helpt om er een zo goed mogelijk en een zo leuk mogelijk show van te maken. Jullie pikken het op als er ergens veel commentaar op komt en jullie doen er dan alles aan om dat punt anders te laten verlopen, dus heeft het gezever in mijn ogen best wel zin.
, 
Ik heb de vraag eerst gesteld via de mail aan de WRAN en kreeg daar niet een erg sympathiek antwoordt op.
Daarom heb ik hem nog eens gesteld in dit topic, dat mag je gezever noemen , jammer dan.
Ik weet niet of de WRAN zijn eigen linten betaald of de SWRN, maar dit is geheel aan de WRAN gericht.
Citaat:
Wij hebben duidelijk gesteld dat het voor de deelnemers niet duurder zou worden.
Dat is niet geheel waar, want de stalling is wel duurder.
Ook op de ALV hebben we het daar nog over gehad en toen werd ook gezegd dat er dit jaar geen verhogingen zouden zijn.
Maar daar was ik niet over begonnen, omdat ik daar best begrip voor kan hebben.