Jeetje meid wat vreselijk zeg las dit topic net pas.
Ik ben blij dat het beter gaat mer Carry en echt super wat de dierenarts voor jullie doet !!!
Dees1980
Geplaatst: 05-11-10 22:34
Ooooohhhh Saskia besef nu pas dat het om jullie gaat , las in je profiel ineens je oude boktnaam en zag de foto's en besefte ineens dat het om jullie ging de mama van Rambo heel heel veel sterkte !!!!!
Hoi hoi, bedankt voor de update hoor! Fijn te horen dat je zulke fijne Da-en hebt en dat ze stond, is denk ik erg belangrijk voor een paard of niet? Hopelijk vanaf nu alleen maar beter! Succes ermee
GittekeZ1
Geplaatst: 05-11-10 23:35
Ik lees dit verhaal voor het eerst het bewijst wel geef de moed niet op wel een kompliment om het realisties te bekijken veel succes
Wat een fijne update zeg! En wat fijn dat je zo goed geholpen en te woord gestaan wordt door de DA's! De hechtingen zullen inderdaad wel trekken, en misschien dat ze ook wel wat schrikachtig wordt op dat beentje, maar dat zal langzaam ook weer wel verdwijnen. Dat spoelen is nou ook niet echt het fijnste wat moet gebeuren voor zo'n paardje.
Verder weer veel sterkte, en ik hoop dat het alleen maar beter mag gaan!
ik heb in het begin gereageerd op dit topic, en toen kwam ik hem weer tegen. wat is er veel gebeurt in een korte tijd! fijn dat het nu weer wat beter gaat.
veel suc6 en beterschap, ik blijf het volgen!
megahaf
Geplaatst: 06-11-10 13:42
Het is weer een hele opluchting om te lezen dat het de goede kant opgaat. Het doorzakken van het voorbeen is normaal, dat zal stilaan wel verbeteren. Ze kan zelfstandig rechtstaan, dus da's prima. Mijn da zei destijds dat zoiets wel vaker voorkwam aan de voorbenen na een operatie, vooral als ze lang gelegen hadden. In elk geval een dikke pluim voor je da, wat een inzet!
Wat een fijn berichtje! Gelukkig gaat ze dus de goede kant op.. En zulke dierenartsen wil ik hier ook wel in de buurt hebben!
Aria_zz
Geplaatst: 06-11-10 17:29
Al goed dat de operatie goed ging, dat is toch al positief. En als de DA's zeggen dat haar been weer in orde komt dan zal dat ook, zo'n dingen gebeuren wel vaker. Super dat ze ook zo om haar geven, dat kan alleen maar goed gaan dan!
wat heb jij vreselijk goed gereageerd zeg. En dat terwijl je onwijs geschrokken moet zijn. Heel veel sterkte en hou je haaks, het komt vast en zeker goed.
Ze staat momenteel nog op de kliniek. Haar voorbeen lijkt al wat te beteren en de wond wordt telkens succesvol gespoeld. Echter kan ze nog niet goed staan. Maar ze is wel allert en eet goed. Ze is in goede handen, maar het herstel gaat nog even duren!
serhe
Geplaatst: 08-11-10 20:57
Gelukkig gaat het dan nu steeds beter, en wanneer mag ze weer naar huis.