Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wammesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 22:31

Sparky10 schreef:
ook wij zijn ingeloot dit jaar even kijken want mijn rijgenootje is niet ingeloot en haar paard is bang voor menkarren en die kom je regelmatig tegen ...
even kijken hoe we het allemaal gaan doen dan maar en of we het gaan doen

Ik ga ook met mijn fjord, we gaan met z'n drieën, je kan met mij meerijden hoor!
Wammes is super lief, ik ga niet hard :o

Splash_

Re: Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 22:34

Wij hebben een plek voor onszelf, en de paarden. Het aftellen en trainen gaat nu beginnen :)

Ik zie wel hoe mijn bijna 5-jarige er dan op reageert, opzich is hij harstikke koel dus het zal wel ff kijken zijn en dan is er niks meer aan denk ik.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 00:37

Jammer Laura22 dat je niet mee kunt rijden,.... afmelden wordt super afgehandelt hoor :j (helaas heb ik er ervaring mee, vorig jaar)

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 10:31

Nee het is niks ernstig, zijn persoonlijke problemen waardoor ik niet weet wanneer ik met donder kan gaan trainen.Had het mailadres al gevonden, maar in iedergeval bedankt.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 10:44

Jammer laura22.. IS er niet iemand anders die met hem wil trainen? Of is het op langer termijn dat je niet kan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 01:07

ik moet nog zien of mij gaat lukken om er te komen qua vervoer. Tenzij iemand nog plekje over heeft in trailer van af Amsterdam.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 02:08

Joram schreef:
ik moet nog zien of mij gaat lukken om er te komen qua vervoer. Tenzij iemand nog plekje over heeft in trailer van af Amsterdam.

Ik heb ongeveer 't zelfde probleem; heb helaas geen eigen trailer. Vorig jaar er eentje van iemand kunnen lenen, denk niet dat dat dit jaar weer gaat lukken. Voor af en toe een wedstrijd huren we er vaak 1, maar dat is wel een eindje weg en dat is ook nog wel aardig duur op zich.... maar misschien zou huren voor jou ook een optie zijn?
ik kan je helaas dus zelf ook niet verder helpen.

Maar voor mij geld hetzelfde; mocht er iemand zijn uit omgeving Deventer die nog plekje over heeft in trailer, houd ik me graag aanbevolen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 02:09

laura22 schreef:
Nee het is niks ernstig, zijn persoonlijke problemen waardoor ik niet weet wanneer ik met donder kan gaan trainen.Had het mailadres al gevonden, maar in iedergeval bedankt.

Gelukkig is het idd niets ernstigs, maargoed wel erg jammer, maar helaas..... Ach, je zal v/h zomer vast nog wel tijd hebben om andere mooie ritten te maken, toch? :(:)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 03:35

Joyce, das maar 25 km, gewoon een dag eerder vertrekken en rijden dus :D :+

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 03:54

Hahahaha, dan lijkt 't verder dan dat het is :P Schalkhaar overigens, ligt iets buiten Deventer :P
Ik zou nog zo gek zijn om dat te doen ook, maar vierdaagse zelf is natuurlijk ook vrij 'zwaar', en dan moet je ook weer naar huis :+

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:35

joyce als ik met een paard was gegaan had je zo mee kunnen reizen

mischien als ik de kleine bus mee mag kun je mee maar moet ik even kijken of ik die kan lenen

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:36

Ga je een weekend van te voren Joyve, heeft je pony nog 2 dagen om bij te komen ;)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 08:45

Suzan_bobar schreef:
Ga je een weekend van te voren Joyve, heeft je pony nog 2 dagen om bij te komen ;)

Dat wou ik ook voorstellen; ga eerder van huis dan kan je het rustig aan doen. Neem voldoende pauzes en je bent er zo.
Wees niet bang alleen te staan op de camping; ik wou vrij- of zaterdag al komen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 12:44

:+ Jullie zijn echt serieus he?

Hmm, ik weet het niet zo, lijkt me op zich wel gaaf om een keer te doen, aan de andere kant ben ik allang blij dat in die week geen tentamens vallen, is nl. m'n tentamen periode. We gaan zowiezo de dag van te voren als we trailer hebben, vorig jaar ook gedaan.
Even kijken of ik vlak vóor de vierdaagse niet nog eens een tentamen heb, dan kan het zowiezo niet.
Moet wel goed de route gepland worden, door 't verkeer en veel over asfalt lukt prima, maar ga niet op 80 km/uur wegen rijden e.d. vind ik toch altijd beetje link....

Het lijkt wel gewoon heel ver.... maar tijdens de vierdaagse reden we 20 km. ook op onze slofjes....

@ Tiso; bedankt voor het aanbod, mocht je wat meer weten dan hoor ik het graag. :)

Ik zie het tegen die tijd wel denk ik, heb best wat geld over voor een trailer, maar als ze 30 euro per dag vragen ben ik toch al zo'n 60 euro kwijt, dat vind ik dan weer best wel veel.....
:( had ik maar gewoon een eigen trailer.... maar helaas, geld is weer even op. Daar tegenover staat wel dat ik straks in 't bezit ben van een fantastische, splinternieuwe marathonwagen :D ook erg belangrijk :Y)

Ice_baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 17:07

hahaha ja joyce trailers zijn best een toestand he!! had ik ook altijd totdat mijn liefiej een trailer kocht om te verhuren en ik die dus altijd mag gebruiken!!!!!! :D
helaas is het een eenpaards dus kan ik niemand een lift aanbieden.
ik heb overigens op de EP4D hyves een topic geopend over wie er een plekje in z`n trailer vrij heeft of wie een plekje zoekt..
http://ep4d.hyves.nl/
misschien kunnen zo mensen elkaar vinden??

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 20:07

Wat een gezellig en aardige mensen hebben we hier toch :D
Leuk icebaby; ik zal eens kijken; doe weinig met hyves maar zal 't even toevoegen; goed initiatief!

Nou net tel. gehad van Mirjam, die kon ook dit jaar waarschijnlijk wel weer ergens een trailer vandaan krijgen (lenen), dus hoop dat dat wat wordt, mooie 2paards trailer waarbij het gewicht ook nog terug gezet gaat worden :D

Trailer die ik vorig jaar heb geleend was heel fijn hoor dat dat zo kon en zelfs mocht blijven staan, maar 't ding was volgens mij minstens 20 jaar oud, en 't gaat niet om de buitenkant maar heel verantwoord om mee te rijden was en is dat ding niet.... remkabel was kapot en heeft mijn vader nog even vlug vervangen, eigenlijk wilde hij er helemaal niet mee rijden maar voor dochterlief maakte hij toch een uitzondering.

aangezien 't ook niet m'n eigen poown is die ik vervoer, moet ik daar natuurlijk wel voorzichtig mee zijn, mocht er echt wat gebeuren...

maar hoop dat het wat word :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:08

Ik heb ondertussen wel al iemand gevonden die voor mij de trailer wilt trekken :)
Alleen nu moet ik nog een trailer zien te regelen :Y)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:46

trailers kun je altijd huren. Ik ken er hier in de omgeving zowiezo een aantal. Voor een paar tientjes per dag heb je er een! Dus dat hoeft geen probleem te zijn neem ik aan :D

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 01:32

Ik ben begonnen met écht aftellen naar de datum waarop ik m'n splinternieuwe marathonwagen krijg afgeleverd: dat zal in de week van 15 maart zijn, volgende week dus al :D :D :D kan niet wachten.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 08:59

JoyCiej007 schreef:
Ik ben begonnen met écht aftellen naar de datum waarop ik m'n splinternieuwe marathonwagen krijg afgeleverd: dat zal in de week van 15 maart zijn, volgende week dus al :D :D :D kan niet wachten.

Hé? Ik dacht dat je die allang had?
Nou ja, eerder kon je er toch weinig mee. Nu kan je meteen aan de slag. Ga je foto's maken en hier plaatsen?

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 10:01

JA foto`s! Wel handig te weten welke wagen we straks in de gaten moeten houden! Weten we welke we niet moeten volgen met onze sjokkende paarden :o

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:41

hahaha of juist wel om erachter aan te crossen :D

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:00

Hahahaha :)

ja túuuuurlijk komen er foto's :D nog héeel even geduld!
@ Sandrina; ja klopt zou hem ook al eind januari binnenkrijgen, zou nu zeer snelle levertijd zijn. Maar helaas heeft de fabriek in duitsland wegens het extreme winterweer vertraging opgelopen bij de bestelling, en mijn wagen zat er zo'n beetje als laatste bij; alle wagens werden dus opgeschoven en hadden bijna een maand vertraging :(
Die van mij is nu dus in de week van 15 maart klaar als 't goed is, tegen die tijd paps eens lief aankijken of hij mee wil wagen ophalen.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 16:57

Suzan_bobar schreef:
hahaha of juist wel om erachter aan te crossen :D

Kunnen ze de weg voor je vrijmaken :Y)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 19:11

juist :D