ik keek net op startlijsten, en er staat dat er van het l2 9 door mogen. heb ik dan t verkeerde voor me? of mogen er echt zoveel door naar de hippiade?
Laatst bijgewerkt door Lis_Ol op 05-08-08 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt
'K weet nog niet zeker of ik kan starten zaterdag. Ramoon liep vrijdag flink kreupel en ze had 'n dik been, wss heeft ze zich in de wei verstapt. Nu loopt ze wel weer goed maar heb er nog niet opgezeten.
Hoop dat het morgen een beetje droger gaat worden ( en niet alleen omdat ik een bruiloft heb), anders wordt het straks glibberen en glijen daar in Werkendam!! Bij ons lag er vandaag geen zichtbare zandkorrel in de bak, kortom rijden kon ik vandaag wel vergeten. Hoop dat het morgen wel lukt anders ben ik de
ik hoop ook dat het droog gaat worden. myn paard heeft geen ijzers. dus dat wordt zeker glijden! ik kon gelukkig wel nog rijden vandaag. maar we zaten wel helemaal onder de modder
ja echt niet normaal meer die buien. ik kon niet harder dan 30 km/pu rijden op de snelweg. hopelijk ligt het terrein er goed bij zaterdag,anders wordt het blubberen...........
What en ik kunnen heel goed met blub overweg! Dat hebben we al heel vaak bewezen. Bak hier is nog prima. Zit alleen te wachten tot de onweer stopt. Bok weer eens met foon.... Ben niet verslaafd hoor verder....
Ik hoop dat het vandaag idd droog blijft. Dan ga ik vandaag mn paardje al helemaal goed maken voor morgen en dan hopen dat het ook nog droog blijft. Succes iedereen