Citaat:
Kun je het nou makkelijk plannen om dagelijks er heen te gaan (ik neem aan dat je overdag gaat), zo met werk? Je zou er vast wel de hele dag willen zitten lijkt me
Ik ga iid iedere dag naar toe meestal vertrek ik rond elf uur van mijn werk richting Utrecht het is zo'n 35-40 min rijden.
Dan hou ik mijn pauze bij Prince en meestal blijf ik maar een uurtje ik moet tenslotte ook weer terug rijden en de brug over bij Gorinchem (wat niet altijd goed gaat)
Dus ik ben zo'n 2-2.5 uur weg van mijn werk, dit haal ik na mijn officiele werktijd in, ik ga door tot het werk af is, maar volgens mij hoeft dat net perse van mijn baas.
Maar het gewone leven gaat ook door.
Zelf heb ik niet de behoefte om de hele dag daar te zijn, ik heb mijn pony natuurlijk paar keer zo slecht getroffen daar, dat het echt niet is om aan te zien.
Helemaal niet als hij je weg duwt ed of omver loopt, geloof me je wilt niet zien dat je paard zo'n pijn lijdt.
Angel nog ff wachten met de slingers hoor.
Idd het is hopen dat Prince nu nog vecht tegen zijn gifstoffen en de hoefbevangenheid en hij moet gaan eten want die darmen moeten wel weer goed opgang komen.
Vandaaag hoop ik meer te horen