Laulau1986 schreef:![]()
Ben al aan het printen! Nu mega snel paard opvlechten en dan rubrieken uitzoeken!
Hoe snel zitten de rubrieken vol... ?
Kan volgende week toch nog wel inschrijven he......???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Laulau1986 schreef:![]()
Ben al aan het printen! Nu mega snel paard opvlechten en dan rubrieken uitzoeken!
CleovG schreef:Ik heb de formulieren al uitgeprint en m'n ma is ze nu aan het invullen
?
Simba_ schreef:CleovG schreef:Ik heb de formulieren al uitgeprint en m'n ma is ze nu aan het invullen
Snap jij er serieus wat van dan?
Simba_ schreef:Ik wil ook een mammie met paardenverstand![]()
Niets ten nadelen van mijn mammie, maar een paardenmammie is wel heul relaxt zo af en toe
CleovG schreef:Simba_ schreef:Ik wil ook een mammie met paardenverstand![]()
Niets ten nadelen van mijn mammie, maar een paardenmammie is wel heul relaxt zo af en toe
Mijn mammie was eerst ook geen paardenmammie maar ze was goed af te richten
CleovG schreef:Simba_ schreef:Ik wil ook een mammie met paardenverstand![]()
Mijn mammie was eerst ook geen paardenmammie maar ze was goed af te richten
Paps is men persoonlijke groom en mams doet altijd men plastron goed voor wedstrijden. Eerst longeerde ze men gekke pony ook altijd op concours, maar die heeft haar arm gebroken dus ze is nu wat voorzichtiger... Simba_ schreef:OOOOOH IK WIL WETEN HOE JE DAT HEBT GEDAAAAAN !!!!!
BOEKEN ?
CURSUS ?
PILLEN ?
APART VOER ?
CleovG schreef:Simba_ schreef:OOOOOH IK WIL WETEN HOE JE DAT HEBT GEDAAAAAN !!!!!
BOEKEN ?
CURSUS ?
PILLEN ?
APART VOER ?
Dat is mijn geheimpie, voor een vet geldbedrag kun je bij mij een cursus mammie africhten volgen
,, moet ze nog betalen
CleovG schreef:Kun je op de ARD hooi kopen?
Simba_ schreef:Kan niet, mijn nieuwe laarzen zijn binnen,, moet ze nog betalen
![]()
Moet je het geld voor de Almelose meteen overmaken trouwens ?
Laulau1986 schreef:Ik zit nog steeds heul errug te twijfelen of ik voor het M1 of het M2 op ga geven...
CleovG schreef:Ik heb de formulieren al uitgeprint en m'n ma is ze nu aan het invullen