Gitta1977 schreef:Ze had in Exloo trouwens wel een goed paard bij zich!
wow!!!!! wat een prachtig paard!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gitta1977 schreef:Ze had in Exloo trouwens wel een goed paard bij zich!
Margreth schreef:Vandaag hebben we de startlijsten ontvangen voor Ermelo. Mijn dochter Solvej heeft haar ring al om 9.15uur!!! We komen helemaal uit zuid_Limburg. Dat wordt dus heel vroeg opstaanZe moet samen met Hans Peter Minderhoud in de ring
trudydejong schreef:Margreth schreef:Vandaag hebben we de startlijsten ontvangen voor Ermelo. Mijn dochter Solvej heeft haar ring al om 9.15uur!!! We komen helemaal uit zuid_Limburg. Dat wordt dus heel vroeg opstaanZe moet samen met Hans Peter Minderhoud in de ring
Jeetje, dat is vroeg de moeite.
Is het niet mogelijk om daar de dag van te voren naar toe te gaan en daar een box te huren, of zeg ik iets stoms?
Leuk, met Happie! Zal een mooi ritje worden!
om een uur voordat de ring begint daar te zijn.
Wat een mooi dier is dat! kimberley12 schreef:Weet iemand ook wat de afstamming is van het zwarte paard van
Judith Ribbels?Wat een mooi dier is dat!
trudydejong schreef:Ze heeft ook een 5-jarige:
Ustasia (Ronaldo * Cocktail)
Pannie schreef:hmpf ik kan die bestanden niet openen...wil iemand voor mij ff kijken hoelaat lilian merx moet met Veron?
Margreth schreef:Pannie schreef:hmpf ik kan die bestanden niet openen...wil iemand voor mij ff kijken hoelaat lilian merx moet met Veron?
Van 14.15-14.30 uur
Pannie schreef:hmpf ik kan die bestanden niet openen...wil iemand voor mij ff kijken hoelaat lilian merx moet met Veron?

ehgtuss schreef:Nou, ik zal het ook eens proberen. Ik ben (mijn vader is) de eigenaar van de Olivi x Gribaldi die woensdag onder Hans-Peter Minderhoud aan mag treden in Ermelo.
Ik heb zelf met een Krack C meegedaan in Sevenum, maar mocht niet door. Ik had zelfs minder punten dan vorig jaar terwijl ze super vooruit is gegaan. Beetje jammer...
Maar ja, het is een super fijn beest en ook nog eens heel lief, dus... Gaan we het vrijdag in Brummen maar proberen op de Gelderse, in de L2.
Wish me luck!