MarrieLeen schreef:Edit: Zelfs Beatrix is er!
En ze kauwde op kauwgom

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarrieLeen schreef:Edit: Zelfs Beatrix is er!
maickell0ver schreef:MarrieLeen schreef:Edit: Zelfs Beatrix is er!
En ze kauwde op kauwgom
Fitzroy schreef:Ik kan het me bijna niet voorstellen maar ik had dat idee ook.
Ik vind de aanleuning van Briar trouwens niet echt fijn.
MarrieLeen schreef:@ Esperanca: Mazzelaar! Ik zou wel naar het Dresuurgala willen morgenavond.
0ojannekeo0 schreef:vond anky in den bosch beter gaan!
toen ze klaar was zei ik tegen mijn ouders 82 procent dat ik dacht dat ze haalde.
hun verklaarde me al voor gek omdat ze haar in den bosch ook beter vonden.
bleek het toch nog super hoog te zijn.
jammer van imke dat ze niet "zo veel" had. had haar wel een 3e plek gegund!
Esperanca schreef:
Vind Briar wel mooi
dione schreef:Vond de kur van Isabell echt super, wordt wel een serieuze concurrente van Anky in de toekomst.
Louiza schreef:hii, ben ook net weer terug, was gistere middag geweest en net.
morgen avond gaan we naar t dressuurgala, weet iemand toevallig wat er dan allenmaal te zien valt?
Groetjes
Kimble schreef:Was weer een mooie dag van de fanclub. Mooi resultaat voor Edward ondanks alle problemen.
Na de presconferentie heeft hij nog tijd voor ons gemaakt.
Hij heeft m'n vlag gesigneerd, natuurlijk daarmee ook op de foto. Daarna nog even met hem staan praten.
Hij was heel erg tevreden. De dierenarts zegt dat het een gesprongen ader is geweest. Gelijk gekoeld, dat is het enige wat je kunt doen. Anders kom in de buurt van doping.
Verder vrijdag en vanmorgen zonder sporen getraind. Plek is niet meer gevoelig meer. Alleen z'n vel was nog een beetje gerimpeld.
Het is dus helemaal over.
Hij was echt heel tevreden, meer had er gewoon niet ingezeten met zo'n slechte voorbereiding.
We zijn allemaal mega trots op hem en Lingh!! Super gedaan, mooie 4e plaats. Met maar een klein verschil met de 3e plaats.
Foto's komen snel!
_Marleen_ schreef:Dan heb ik jouw gezienJe was volgens mij met nog een ander meisje en de vlag hing over het hek van de inrijbak toch?
Ik had een groenige 3/4 broek met kort vestje en liep met een meisje met een witte jas langs met blond haar, heb je me gezien?![]()
xxx