Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:Ja, die prijzen zijn wat vaag.
Je hebt kind, junior en volwassen.
Door de week en weekeind.
In de voorverkoop en aan de kassa.
Met en zonder knhs korting.
Die 11 euro is denk ik een kind, door de week in de voorverkoop.
Ik heb door de week en knhs korting in de voorverkoop 16 euro.
Edit: nog een optie erbij
miss_lizje schreef:Onder tussen achterhaald hoe je kortingskaartjes kan bestellen.
https://www.ticketmaster.de/feature/equ ... ber-weiter
Deze link en dan links onder op het fototje drukken van "Personliche mitglieder der FN"
Dan krijg je een pop-up waarbij bovenin exibition staat, dat is voor de normale kaarten. Als je daar op klikt word je doorgelinkt en moet je als paswoord je relatienummer van de KNHS doorgeven (deze is te vinden als je inlogt op mijnknhs.nl bij algemeen onder het kopje meer).
keeyzie schreef:Gelukt! Wel heel omslachtig...
melissa_93 Dat scheelt wel heel veel.
Weet iemand of er ook schrikdraad wordt verkocht, kan me vaag iets herinneren.
Ik heb 2 jaar geleden vooral heel veel Eskadron gekochtBen alleen nu helemaal over op Le Mieux, benieuwd of ze die daar ook verkopen voor een leuke prijs.
minouesmee schreef:Ik ga maandag met mijn vriend.
Zitten de parkeergarages rondom de Messe snel vol door de weeks? Dan rijden we gewoon gelijk naar P10 toe. De groene sticker heb ik gisteren aangevraagd, krijg ik als het goed is morgen binnen. Ik heb er zin in!
Marisje76 schreef:minouesmee schreef:Ik ga maandag met mijn vriend.
Zitten de parkeergarages rondom de Messe snel vol door de weeks? Dan rijden we gewoon gelijk naar P10 toe. De groene sticker heb ik gisteren aangevraagd, krijg ik als het goed is morgen binnen. Ik heb er zin in!
Met het risico om wellicht heel blond te worden gevonden...groene sticker...waar heb je die voor nodig?
Even voor de kenners wij gaan met onze 2 dochters 12 en 14 en kunnen alleen op zaterdag..adviseren jullie deze zaterdag of volgende week?
Doedatje schreef:Is er iemand die met de touringbus van Groningen, Hoogeveen, Assen enz. Gaat? Ik wil heel graag naar Equitana, maar ik ga liever niet alleen. Het zou wel leuk zijn als er iemand is waar ik samen mee kan of wanneer we weer naar de bus moeten samen daar weer heen gaan.
Seven schreef:Er gaat altijd vanuit Drenthe een bus naar equitana
Via Robert duursema zou je daar meer info over kunnen opvragen doedatje
Ik ga zelf de 12de vanuit Emmen
Doedatje schreef:Is er iemand die met de touringbus van Groningen, Hoogeveen, Assen enz. Gaat? Ik wil heel graag naar Equitana, maar ik ga liever niet alleen. Het zou wel leuk zijn als er iemand is waar ik samen mee kan of wanneer we weer naar de bus moeten samen daar weer heen gaan.