Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Coconut schreef:Hartstikke leuk! Mooie pad zeg, staat haar goed

Percy schreef:Ik vind het in elk geval leuk om blije Lotje en baasje te zien!
 Zo lang jullie het nog leuk vinden, dan blijf ik graag posten natuurlijk!
  Zo lang jullie het nog leuk vinden, dan blijf ik graag posten natuurlijk!                                                         

Het geeft mij toch wel hoop dat we ooit de grote ronde kunnen doen in draf met de bareback pad
 Het geeft mij toch wel hoop dat we ooit de grote ronde kunnen doen in draf met de bareback pad  .
 .

.
 . .
 . .
 . .
 .

.
 .
 .
 . 
 .
 .                                                          

Wat een heerlijk moment moet dat zijn geweest.
 Wat een heerlijk moment moet dat zijn geweest. 

Santigo_ schreef:Geweldig dat je die foto's na kunt maken met Lotje! Dat ze maar flink oud mag worden

Macs schreef:Wat super leuk dat je een zelfde soort foto hebt gemaaktWat een heerlijk moment moet dat zijn geweest.
Ik lees ook nog steeds mee hoor!

NinaCharlie schreef:Het verschil van de blikken van Lotje op beide foto’s zegt genoeg...happy paardje!
 Dat is goed nieuws voor mij
  Dat is goed nieuws voor mij  
 Punz schreef:Wat léuk!!!!
Dit blijft toch heel erg een feel good topic zeg!

Deni11 schreef:Super mooi gedaan met die fotos wauw!

Dus even Lotje opgezocht. Een jaar + geleden al weer. Ze ziet er goed uit en genieten zo te zien. Fijn hoor, geniet ervan. Leuk stel zijn jullie bij elkaar. Van jouw actie ga je nooooooit geen spijt meer krijgen
  Dus even Lotje opgezocht. Een jaar + geleden al weer. Ze ziet er goed uit en genieten zo te zien. Fijn hoor, geniet ervan. Leuk stel zijn jullie bij elkaar. Van jouw actie ga je nooooooit geen spijt meer krijgen   

En jaar later nadat ze mee naar huis kwam, moet je nu kijken.

< wel genoeg smiley's denk ik zo >
The_Cat schreef:Wat een ontzettend leuke foto's weer! Lotje ziet er echt blij uit om weer thuis te zijn!
 Ik heb haar helaas twee weken niet kunnen zien maar morgen is het eindelijk weer zo ver!
  Ik heb haar helaas twee weken niet kunnen zien maar morgen is het eindelijk weer zo ver!  
  Willekes schreef:Was jullie topic even kwijt

.
 .