asm_kayleigh schreef:Owh.. denk toch maar dat ik mijn rijlaarzen mee neem dan hahaha
Als het maar geen leren zijn... ja of ze meoten er goed tegen kunnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lily_Fee schreef:_lotteeee schreef:Ik heb vanochtend mijn 1e clinic gereden bij Imke!
Fijn gereden, positief commentaar en ook goed commentaar om weer mee aan de slag te gaan!
Foto's, altijd welkom![]()
Ik hoop op beter weer voor de rest van het weekend!
Reed jij nou op het donkerbruine paard of het zwart-bruine paard?

kyrkelover schreef:stitchlover schreef:Iemand een idee hoe outdoorterrein gelderland erbij ligt nu? Moet morgen daar proefgerichte clinic rijden, maar paardlief heeft geen ijzers. Dus kan geen stiften draaien...
Uhm heeeeeel drassig en glad!!
fresley schreef:Ook iemand die in een stand stond vertelde mij precies het zelfde..
Ik begin nu toch echt wel heel erg te twijfelen of ik moet gaan. Natuurlijk wil ik de clinic rijden maar ik heb geen zin om blessures te gaan rijden..
stitchlover schreef:fresley schreef:Ook iemand die in een stand stond vertelde mij precies het zelfde..
Ik begin nu toch echt wel heel erg te twijfelen of ik moet gaan. Natuurlijk wil ik de clinic rijden maar ik heb geen zin om blessures te gaan rijden..
Ik heb hetzelfde eigenlijk, moet ook uit zuid brabant komen en een PSG proef rijden. Welke clinic zou jij meedoen?