Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
F_inley schreef:Geen idee gewoon dressuurlaarzen met de rits aan de achterkantwas toen een oud model daarom waren ze goedkoop. Maarja staat nergens op toch uit welk jaar dat model is mij maakt dat niks uit
Alexandra__ schreef:F_inley schreef:Geen idee gewoon dressuurlaarzen met de rits aan de achterkantwas toen een oud model daarom waren ze goedkoop. Maarja staat nergens op toch uit welk jaar dat model is mij maakt dat niks uit
Ah zo!
Ik ben op zoek naar wedstrijdlaarzen namelijk, ik rij in het zwart met lak en hier en daar een steentje. Pijnlijk om mijn petries weg te moeten doen dus.Maar ik hoop dus op equitana wat tegen het lijf te lopen!
Alexandra__ schreef:F_inley schreef:Geen idee gewoon dressuurlaarzen met de rits aan de achterkantwas toen een oud model daarom waren ze goedkoop. Maarja staat nergens op toch uit welk jaar dat model is mij maakt dat niks uit
Ah zo!
Ik ben op zoek naar wedstrijdlaarzen namelijk, ik rij in het zwart met lak en hier en daar een steentje. Pijnlijk om mijn petries weg te moeten doen dus.Maar ik hoop dus op equitana wat tegen het lijf te lopen!
wil94 schreef:Hebben jullie al kortingsacties gespot voor tickets? 2 jaar geleden konden wij goedkopere tickets bestellen via een link.
Roodvos schreef:Alexandra__ schreef:Ah zo!
Eigenlijk moet je dan 2 dagen gaan. De eerste dag om uit te zoeken welke laarzen je hebben wil, en de tweede dag om ze te laten aanmeten. Hou er rekening mee dat er wachtrijen zijn voor het aanmeten.
Als alternatief kan je op de site van de Equitana kijken welke laarzenmerken er zijn, en dan vast op hun sites kijken wat je aanspreekt. En dan bijv. 3 selecteren waar je gericht gaat kijken bij de stand, en dan je keuze maken.
En doe een rijbroek en een paar kousen aan als je heengaat, of neem het mee in een tas.
Volgens mij stond Petrie vorige keer ook op de Equitana.
Bagheera_206 schreef:Tilmar schreef:O balen! Ik heb ze ook al gekocht. Scheelt toch behoorlijk
Scheelt 2 a 3 euro op de voorverkoop dacht ik.