Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anne_mieke88 schreef:En hoe is de bereikbaarheid nu? Weet iemand dat?
Busje bleef wachten op de trein van .57 en .05 en reed daarna weg. Er reden twee busjes, maar het was vandaag erg rustig.
Mickey schreef:In het kader van het warme weer.
Mag je bij toiletten flesjes water vullen?
Rinske schreef:Zijn er toevallig mensen die nog 2 kaartjes voor morgen over hebben? Wij willen gaan maar het is uitverkocht :/.
x_spekkie_x schreef:Anne_mieke88 schreef:En hoe is de bereikbaarheid nu? Weet iemand dat?
Vanaf station Ermelo goedBusje bleef wachten op de trein van .57 en .05 en reed daarna weg. Er reden twee busjes, maar het was vandaag erg rustig.
Vanaf Kootwijk reden er 4 grote bussen. En ik hoorde van de buschauffeur dat er morgen 8 extra bussen worden ingezet, dus dan zullen er 12 rijden.
Verder hoorde ik ergens anders dat er een stop zou zijn gezet op de voorverkoop kaarten van zaterdag omdat er op die dag meer mensen zouden komen dan vorig jaar in het hele weekend. Weet niet of hier iets van waar is? Maar druk zal het morgen zeker worden
_Bitje_ schreef:Oeh leuk een topic over Horse Event!
Ga dit jaar voor het eerst, als sneltekenaar zaterdag en zondag
Voor de liefhebbers om te weten: ik houd ook een loting!
Dus zal waarschijnlijk niet veel zien van die mooie evenementen, maar wens jullie allen veel plezier!
Kom morgen even bij je kijken en hoop dat je dan nog tijd hebt voor een tekening
x_spekkie_x schreef:Mickey schreef:In het kader van het warme weer.
Mag je bij toiletten flesjes water vullen?
Ik was lang aan het zoeken naar een plek waar dat kan. Bij de mobiele toiletten is het water niet drinkbaar. Bij de hallen binnen zijn vaste toiletten waar je wel je water kan bijvullen. Deze zit tussen de Ondernemershal en de Congreshal in.

Bellatrix schreef:[ Afbeelding ]