Tentenkamp 2016

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:56

ellen_xx schreef:
hallo
ik volg hier even (kijken of de moeite waard is zo stuk te rijden :') )

Ik wil evt wel mee als je via de afsluitdijk rijd (zit op de route dan!)

Froukje
Forever young

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 13:07

In november en december zijn ze ook weer open.
Afbeelding

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 15:33

Volgens mij word er nog steeds behoorlijk verdiend bij tentenkamp ondanks de prijzen. Aangezien het nooit meer ophoudt :') (niet dat ik dat erg vind!)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 15:39

antje_vip schreef:
Volgens mij word er nog steeds behoorlijk verdiend bij tentenkamp ondanks de prijzen. Aangezien het nooit meer ophoudt :') (niet dat ik dat erg vind!)

Ik vind het ook prima hoor :)) als je goed zoekt vind je best leuke dingen soms! Had laatst weer een hele mooie bodywarmer van HV Polo gescoord voor een tientje *\o/*

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 15:42

Het is wel heel wisselend wat er is vind ik. Ben er nu 3 keer geweest. Eerste keer waren er veel leuke dingen. Tweede keer vond ik het niet veel aan. Laatste keer waren er weer veel leuke dingen en waren ze ook weer druk aan het bijvullen.
Hoewel er ook wel veel oude troep tusssn hangt, heb ik er ook al veeeel spullen weg!
Het Anky hoofdstel vond ik ook heel erg mooi, maar zag inderdaad ook alleen maar stang en trens.
Zag ook alweer nieuwe data staan :D

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 16:39

san4nie schreef:
Het is wel heel wisselend wat er is vind ik. Ben er nu 3 keer geweest. Eerste keer waren er veel leuke dingen. Tweede keer vond ik het niet veel aan. Laatste keer waren er weer veel leuke dingen en waren ze ook weer druk aan het bijvullen.
Hoewel er ook wel veel oude troep tusssn hangt, heb ik er ook al veeeel spullen weg!
Het Anky hoofdstel vond ik ook heel erg mooi, maar zag inderdaad ook alleen maar stang en trens.

Het Anky hoofdstel was ook in trens heb ik namelijk vorige keer gekocht in maat pony!
Ik ben der heel blij mee, past bij mijn welshjes :)

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 16:42

Fotografie91 schreef:
san4nie schreef:

Het Anky hoofdstel was ook in trens heb ik namelijk vorige keer gekocht in maat pony!

Maat pony wordt voor die van mij wat krap.. :o Had toen gezocht, maar kon hem niet vinden. Was ik er misschien net op het verkeerde moment. Vond hem wel erg mooi en soepel.

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 17:01

san4nie schreef:
Fotografie91 schreef:

Maat pony wordt voor die van mij wat krap.. :o Had toen gezocht, maar kon hem niet vinden. Was ik er misschien net op het verkeerde moment. Vond hem wel erg mooi en soepel.

haha ja ;)
Ik heb ook naar Full gezocht voor mijn paard maar kon ik niet vinden helaas.
Het is inderdaad een super fijn hoofdstel en heel soepel ze hadden ook van kieffer hangen daar heb ik er ook 1 van mee genomen in maat pony, alleen vind ik die veel minder fijn.

ragus_tommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:12

Als je EJ tentenkamp gewend bent wil je niet anders :o

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 22:28

Ik heb hem maat full ook in trens er hingen toen meerdere :)

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 23:12

Heyhoi, ik twijfel dus of ik heen ga of niet. Drachten is redelijk dichtbij en kan eventueel gebracht worden..
Zijn het goede koopjes? Ook veel ruiterkleding enzo?

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 00:10

Tussen de kleding zitten soms oerlelijke dingen tussen, maar ook weer bijvoorbeeld hele mooie hv polo truien! Gewoon goed zoeken en dan zit er bijna altijd wel wat leuks bij :)

En idd wat ragus_tommy zegt, telkens als ik in een gewone paardenwinkel kom vind ik alles op eens super duur omdat ik Drachten ben gewend zo inmiddels :+

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 10:41

Ik heb een hele mooie qhp broek gekocht voor 30 euro, maar je moet echt goed zoeken en geluk hebben. Polos kun je er trouwens ook prima weghalen :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 17:17

Irisjeeh1999 schreef:
Heyhoi, ik twijfel dus of ik heen ga of niet. Drachten is redelijk dichtbij en kan eventueel gebracht worden..
Zijn het goede koopjes? Ook veel ruiterkleding enzo?

Graaien en snaaien :+ Ik zou sowieso een keer heen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 18:20

Ik ga misschien naar drachten. Lang leve de studentenov! Moet wel even reizen, maar das toch gratis.

Hebben ze bij tentenkamp ook bodyprotectors? Gok het niet, maar zou wel tof zijn ;)

Sowieso voor polo's/shirtjes ist wel ideaal!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 18:23

bodyprotectors niet gezien.

Leuke polo's en bodywarmers e.d. moet je soms wel even goed zoeken maar dan heb je wel iets gaafs!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 18:25

Bedankt! :D
Ach, lijkt me gewoon leuk om te kijken ;) En die polo's zal inderdaad wel zoeken zijn. Maar dat hoort erbij!

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 18:46

Joaltijd schreef:
Ik ga misschien naar drachten. Lang leve de studentenov! Moet wel even reizen, maar das toch gratis.

Hebben ze bij tentenkamp ook bodyprotectors? Gok het niet, maar zou wel tof zijn ;)

Sowieso voor polo's/shirtjes ist wel ideaal!

De vorige keer dat ik er was hadden ze heel veel BP hangen voor weinig geld heb zelf ook een uvex gekocht voor 25 euro

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 18:53

Ik ga vanavond misschien ook nog even kijken voor wat spulletjes voor sinterklaas

Joaltijd, hou er rekening mee dat het nog wel een stukje lopen is vanaf de dichtstbijzijnde bushalte over het industrie terrein :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:11

Bamii schreef:
Ik ga vanavond misschien ook nog even kijken voor wat spulletjes voor sinterklaas

Joaltijd, hou er rekening mee dat het nog wel een stukje lopen is vanaf de dichtstbijzijnde bushalte over het industrie terrein :)

Zag 20 minuutjes op 9292. Ach, goed voor de conditie ;)

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 19:59

Bodyprotectors idd ook zien hangen voor 25,-!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 21:18

Wat kan ik me erbij voorstellen? Ik moet namelijk helemaal uit zuid Holland komen dus het moet wel een beetje de moeite zijn.. Dekjes en dekens bijvoorbeeld is daar veel van?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 21:26

Ja, het is zeker nog wel een eindje lopen vanaf de bus, en ook geen stoep dus goed uitkijken! Reden toen ik er was flinke vrachtwagens!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 22:49

Pascalle90 schreef:
Wat kan ik me erbij voorstellen? Ik moet namelijk helemaal uit zuid Holland komen dus het moet wel een beetje de moeite zijn.. Dekjes en dekens bijvoorbeeld is daar veel van?

Dat zou ik er echt niet voor over hebben.. Ik vind het heerlijk om er af en toe even te sneupen maar je moet net iets vinden wat je kunt gebruiken. Als je echt op zoek bent naar iets dan is de kans heel klein dat dit er ook echt ligt. De meeste kleding bijvoorbeeld komt echt uit het jaar bloempot.

Ik heb al een paar keer wat leuke dingen gescoord voor een laag prijsje, winterdeken, singelbontjes, proppen, oornetjes.. Maar ben ook al een paar keer met lege handen weg gegaan.

Je kunt dus echt wel wat leuks treffen :) maar om er zo'n eind voor te reizen..

Iris_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:15

Er zijn idd genoeg bodyprotectors! Heb zelf een hele fijne van uvex gekocht voor iets van 25? euro?
Ben er vanavond nog even geweest maar het viel me wat tegen eigenlijk. Dekens vooral in de pony/klein paard maten (tot 185 ongeveer) en verder eigenlijk alles wat er eerder ook was. Wel heel veel schoenen/laarzen