ellen_xx schreef:hallo
ik volg hier even (kijken of de moeite waard is zo stuk te rijden)
Ik wil evt wel mee als je via de afsluitdijk rijd (zit op de route dan!)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
antje_vip schreef:Volgens mij word er nog steeds behoorlijk verdiend bij tentenkamp ondanks de prijzen. Aangezien het nooit meer ophoudt(niet dat ik dat erg vind!)
san4nie schreef:Het is wel heel wisselend wat er is vind ik. Ben er nu 3 keer geweest. Eerste keer waren er veel leuke dingen. Tweede keer vond ik het niet veel aan. Laatste keer waren er weer veel leuke dingen en waren ze ook weer druk aan het bijvullen.
Hoewel er ook wel veel oude troep tusssn hangt, heb ik er ook al veeeel spullen weg!
Het Anky hoofdstel vond ik ook heel erg mooi, maar zag inderdaad ook alleen maar stang en trens.
Zag ook alweer nieuwe data staan
Fotografie91 schreef:san4nie schreef:Het is wel heel wisselend wat er is vind ik. Ben er nu 3 keer geweest. Eerste keer waren er veel leuke dingen. Tweede keer vond ik het niet veel aan. Laatste keer waren er weer veel leuke dingen en waren ze ook weer druk aan het bijvullen.
Hoewel er ook wel veel oude troep tusssn hangt, heb ik er ook al veeeel spullen weg!
Het Anky hoofdstel vond ik ook heel erg mooi, maar zag inderdaad ook alleen maar stang en trens.
Zag ook alweer nieuwe data staan
Het Anky hoofdstel was ook in trens heb ik namelijk vorige keer gekocht in maat pony!
Ik ben der heel blij mee, past bij mijn welshjes
san4nie schreef:Fotografie91 schreef:
Het Anky hoofdstel was ook in trens heb ik namelijk vorige keer gekocht in maat pony!
Ik ben der heel blij mee, past bij mijn welshjes
Maat pony wordt voor die van mij wat krap..Had toen gezocht, maar kon hem niet vinden. Was ik er misschien net op het verkeerde moment. Vond hem wel erg mooi en soepel.
Joaltijd schreef:Ik ga misschien naar drachten. Lang leve de studentenov! Moet wel even reizen, maar das toch gratis.
Hebben ze bij tentenkamp ook bodyprotectors? Gok het niet, maar zou wel tof zijn
Sowieso voor polo's/shirtjes ist wel ideaal!
Pascalle90 schreef:Wat kan ik me erbij voorstellen? Ik moet namelijk helemaal uit zuid Holland komen dus het moet wel een beetje de moeite zijn.. Dekjes en dekens bijvoorbeeld is daar veel van?