Lieve Lizanne, We kennen elkaar niet, maar de laatste dagen ben je veel in mijn gedachten geweest. Ik zag berichtjes van je voorbijkomen op mijn Facebook en ik heb zo vreselijk te doen met je. Ik wens je heel veel sterkte, hoop en moed om straks weer door te gaan.
"De mooiste bloemetjes, worden het eerst geplukt."
Sterkte en een hele dikke knuffel.
xxCYNNxx
Geplaatst: 05-03-15 23:08
wow kreeg letterlijk kippenvel bij het lezen van je eerste zin onder de eerste foto, zo diep trof je tekst me.
Wat ontzettend erg. Weet verder ook niet wat te zeggen, behalve dan dat ik je heel veel sterkte toewens
Ketly
Geplaatst: 05-03-15 23:10
Hier zijn geen woorden voor en die zullen er ook nooit zijn.. Heel veel sterkte voor jou, zijn familie en iedereen die hem kende..
Marjo
Geplaatst: 05-03-15 23:10
Wat heftig zeg... Heel veel sterkte voor jou en je familie En natuurlijk ook de familie van je vriend... Wat een heftig ongeluk!
Ik ken jullie niet persoonlijk, enkel jou van bokt, David via gemeenschappelijke vrienden en van "ziens" (zijn neef baat het café uit hier in mijn dorpje). Wat trof dit nieuws me zo hard toen ik het op FB las via zijn neven! Ik kan me onmogelijk voorstellen hoe jij je nu moet voelen... Heel veel sterkte meid!
Tranen... geen woorden om je te troosten, een wonder is nu een nachtmerrie.. zo mooi in het leven staan en dan opeens alles weg Sterkte,ik hoop dat je de kracht mag vinden om het een geweldig mooi plekje te geven!!!!
sjaslique
Geplaatst: 06-03-15 00:07
Wat een verschrikkelijk verhaal. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Wij kennen elkaar niet, maar zag je berichtje op Facebook al voorbij komen.. Vanaf toen hebben jullie in m'n hoofd rond gespookt.. Woorden heb ik hier niet voor, er zijn geen woorden die goed genoeg zijn, wat een afschuwelijke situatie zit je in..
De liefde spat van alles af, van de foto's maar ook uit al je teksten.. Ik wil je onwijs veel sterkte wensen..