Fijn dat ze weer lekker thuis is. Nu maat voor graasje hopen dat het niet zulk mooi weer wordt de komende tijd met weinig uv straling zodat ze toch lekker overdag naar buiten kan. Beterschap met en voor haar
Getver, wat een nare ontwikkeling... Ik ben vanaf het begin al een stille meelezer en vind de manier waarop je met beleren bezig bent heel inspirerend en leerzaam. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en dat het meevalt!
Die hardheid kan haar wel helpen met knokken tegen wat ze ook heeft. Hoop voor jullie allebei dat ze snel opknapt.
ruitje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-15 14:50
Ik heb een zeer strak dieet meegekregen van de DA, het lastige is dat ze aan moet komen, maar dat haar lever bijna niets aankan. Dus ik kan haar niet 'volduwen' met allemaal dikmakers, zoals je anders wel zou kunnen doen.
Iedereen bedankt voor alle steun!
Hier foto's van vanochtend, ze is de laatste week echt bizar afgevallen. De dierenarts omschreef haar als 'iets schraal' , wat natuurlijk ook wel zo is, ze is niet absurd dun, maar ze was gewoon te dik, dus dat contrast is gewoon veel ste groot. Heb ook een foto gemaakt van de plek van de biopt, zie je het 'gaatje' goed zitten
Ah nee sterkte de duimen draaien nog steeds voor graasje!
ARCTN
Geplaatst: 25-05-15 22:11
Ik lees vanaf begin mee, en wil je graag sterkte wensen!
1 van mijn paarden is ook zo'n "binnenvetter" en bikkeltje hard voor Haarzelf. Verwijt jezelf niks, bij zulke paarden valt er gewoon niks op te merken totdat ze het echt niet meer vol kunnen houden.
Iedereen bedankt weer trouwens, ook voor het hart onder de riem wat betreft mijn 'schuldcomplex' , ik weet ook wel dat ik er niks aan kan doen, maar je denkt bij alles 'wat als'
Nu opweg naar huis. Ze heeft in totaal 5 spuiten gekregen. Antibiotica, ontstekingsremmer en koortsverlager. Ze kreeg op 1 van de middelen ook nog een allergische reactie , zat binnen 3 minuten helemaal onder de bultjes... Kan geen kwaad maar wel maar even in haar dossier gezet .
Ben heel erg blij dat ze daar kan blijven tot de uitslag van het onderzoek er is, ik slaap een stuk beter nu
Jeetje zeg, gevalletje ingewikkeld! Ze kunnen altijd contact opnemen met Utrecht he, voor vragen of ervaringen delen! Sterkte graas en baas!
Syrianda
Geplaatst: 25-05-15 23:34
ruitje schreef:
Iedereen bedankt weer trouwens, ook voor het hart onder de riem wat betreft mijn 'schuldcomplex' , ik weet ook wel dat ik er niks aan kan doen, maar je denkt bij alles 'wat als'
Oh dit is zo herkenbaar! Dat had ik vorig jaar bij mijn merrie.
Heike
Mede-oprichtster
Geplaatst: 25-05-15 23:37
Ik heb vanavond het hele topic doorgelezen. Wat begon met de aankoop. Ups en downs met beleren met vooral veel ups. Heb ik Graas toch goed leren kennen. En in mijn hart gesloten. Wat een geweldig paard.
En dat de laatste pagina's. Jeetje. Ik wens je veel sterkte en hoop dat Graas zich snel weer beter voelt.