wij kiezen altijd een Ibishotel...zo te lezen gaan er veel kamers geboekt zijn. zal eens moeten gaan kijken of er nog plek over is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esther_r20 schreef:Voor de koopjes moet je ook zelf een beetje willen en kunnen afdingen. Vorige keer een oster poetsset met 20,- korting kunnen kopen. En wel meer dingen. Ik betaal meestal nooit de vraagprijs
Mews schreef:Esther_r20 schreef:Voor de koopjes moet je ook zelf een beetje willen en kunnen afdingen. Vorige keer een oster poetsset met 20,- korting kunnen kopen. En wel meer dingen. Ik betaal meestal nooit de vraagprijs
Dan kan ik mooi oefenen, want ik ben bar slecht in afdingen.Ik vind het altijd lastig aan te voelen of het wel of niet de bedoeling is af te dingen en voel me dan zo gierig als ik ga lopen afdingen terwijl het misschien niet de bedoeling is.
Mijn vader was dan wel altijd erg goed in afdingen en ik ben wel gek op koopjes, dus misschien zit het toch nog ergens verscholen... Oefenen dus!
Ik kan niet zo goed tegen drukte, maarja, op dat soort dingen is het nu eenmaal druk, ook als je doordeweeks gaat vrees ik... En een werkdag, daar kan ik natuurlijk wel weer een heleboel koopjes van halen als ik die werk en dan in 't weekend naar Equitana ga!