Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha 
heb je achterstevoren op je paard gezeten ofzo? 32 punten verschil met de eerste en tweede proef, like wtf
En dan donderdag het M1 debuut... Joolien schreef:Ah ok. Nou het viel me wel op dat er maandagavond soms belachelijk hoog werd gejureerd en gisteravond echt een stuk lager. Maandagavond waren de nrs 1 t/m 3 vaak in de 200, gisteren was dat veel minder en werden er veel minder wp uitgedeeld.
Saskia, was dat het jurylid met de hoge punten? Oh ik zie het al, wtf hoezo zulke lage punten dan?heb je achterstevoren op je paard gezeten ofzo? 32 punten verschil met de eerste en tweede proef, like wtf
Nog wel foutjes zat, het moet een heel stuk netter dat weet ik zelf ook, maar vergeleken met maandag was het wel een stuk beter. Zei al in de tent toen we op de punten aan het wachten waren: "En dan zul je zien dat de punten lager zijn" en ja hoor.. oliebol happens!
En dan morgenavond nog weer 2 proefjes rijden en dan zit het er al weer op voor mij.. Vanmiddag loop ik er denk ik wel rond om te supporten!
het is een blijft een jurysport maar t is wel erg opvallend. En dat is ook een nadeel van zoveel jury's op 1 evenement, dan krijg je gewoon verschillen maar het blijft toch schrijnend.
Vorig jaar durfde ik alleen nog maar kleine wedstrijdjes mee te doen, dit jaar ook de grotere..
Ben al lang blij dat ik beter met mijn zenuwen om kan gaan.