Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Baby_Lucky schreef:@Sanned; lees punt 3 daar staat het in.
Moet maandag toch de knhs bellen ivm lidmaatschap afsluiten en een buitenstal ( of stal aan de deur) die noodzakelijk is ivm medische redenen...
Zal het hier plaatsen als ik het weet
Mensen die nog meer dingen willen wete ..... Als ik toch aan het bellen ben hihi
Baby_Lucky schreef:Kan iemand van jullie misschien mijn vragen beantwoorden?
Kan iemand uit België lid worden van de kn hs?
Wat kost wen basislidmaatschap van de knhs zodat je je in kan schrijven voor de week?
Zijn er buitenstallen aanwezig op het complex ivm chronische stofallergie paard vriendin? ( medisch rapport dierenkliniek gent aanwezig)
Is het anders mogelijk aan te geven dat je een stal bij de deur MOET hebben?
Carolaaxxxx schreef:Baby_Lucky schreef:Kan iemand van jullie misschien mijn vragen beantwoorden?
Kan iemand uit België lid worden van de kn hs?
Wat kost wen basislidmaatschap van de knhs zodat je je in kan schrijven voor de week?
Zijn er buitenstallen aanwezig op het complex ivm chronische stofallergie paard vriendin? ( medisch rapport dierenkliniek gent aanwezig)
Is het anders mogelijk aan te geven dat je een stal bij de deur MOET hebben?
Om even deels antwoord te geven, er zijn stallen met buitenluiken. Wel zou ik dan even het centrum opbellen en melden dat je een verklaring hebt en dus deze stal kunt reserveren. Je snapt dat die stallen namelijk als eerste bezet zijn