Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dit jaar dus maar een lijstje maken. 
xDebora schreef:Sorry hoor, maar dat is echt te weinig. Ik vind dat eigenlijk niet echt kunnen of denk ik daar als enigste over? Als je op kamp gaat hoop je toch wel dat je pony genoeg te eten krijgt... Niet dat die van mij veel nodig heeft (hij is sneller te dik, dan te dun) maar voor sommige pony's is het net omgekeerd (sneller te dun, dan te dik). En vooral in zo'n intenstieve week..

Dilay_Romy schreef:K heb trouwens net op Romy gereden ofnouja ahha.
ik had priveles en ik moest de voorhand meer naar binnenzetten en het enige wat ze deed was steigeren en bokken ahahahahXD dus toen heb ik er maar 10 min. opgezeten toen zei mijn lesg. ik ga er wel ff op en die is er niet meer afgegaan whahahahaXD maarja toen heeft ze wel het hele uur goed gelopen!
Titineee schreef:Mijn pony krijgt tussen de 8 en 10 kilo kuil op een dag.
Maar ik neem gewoon mijn hooinetjes mee daarheen zodat hij er wat langer over doet en dan hoop ik dat het genoeg is en ik neem wel gewoon 15 euro extra mee voor de zekerheid.
Dilay_Romy schreef:Ps ik zie nu wat voor pony je hebt jezus die is echt mooi!(ik houd echt van schimmeltjes haha)