wat een heerlijk kereltje! begon te lezen dat je hem had gekocht vond ik al super! hahaha En nu is ie er gewoon , en ja het ziek zijn na een lange reis, kan er over mee praten maar dan een korte reis hihi
Spark kocht ik 15 jaar geleden, hij was toen pas 3 mndjes en ik kocht hem mee dood ziek dan levend ..maar hij is nu al 15 jaar ! dus ach
en TS had hem zelf ook wat later verwacht geloof ik , heb ik ergens gelezen... En TS kan er niks aan doen dat die als laatste van de wagen kwam, ze woont nu eenmaak in een gat:)
Nee wat een heerlijk heerlijk beestje!!! en die laatste foto oooosmelt...
Nou hier dan nog maar een reactie voor het Facebook-veulen. Wat een dotje zeg, fijn dat hij zich wat beter lijkt te voelen en weer wat vrolijker uit z'n ogen kijkt.
Ik ga 'm ook even volgen!
dor1987
Geplaatst: 15-10-12 13:45
hier een stille meelezer ik lees veel mee hier op bokt maar ik reageer bijn nooit maar deze is gewoon super wat heb jij een mooi beestje en ik hoop dat ie weer snel de oude is en dat ie dan lekker groot kan worde met de rest van je paarden heeeeeeel veeeeeeel plezier er mee
Islien
Geplaatst: 15-10-12 13:50
Wauw wat leuk en super spannend heeft ie al een naam? ben erg benieuwd! Ik hoop nog meer van dit schitterende veulen te horen
Oh mooi, dat had ik nog niet gezien. Mijn stem krijg je Esther!
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-12 17:35
IKbenEllen schreef:
Happy16 schreef:
hij is al opgegeven..
Oh mooi, dat had ik nog niet gezien. Mijn stem krijg je Esther!
Bedankt Ellen, als iedereen nou op hem stemt die in dit topic gereageerd hebben, dan is het " kat in het bakkie " hahahhaha.
Heb hem net getemperatuurd en het is weer opgelopen naar 39.3, vond hem ook weer wat "down" ogen, terwijl hij vanmorgen zo fris was. Heb hem net zijn medicijnen maar weer gegeven en nu hopen dat de koorts weer zakt. Hij heeft vanmiddag wel even lekker in de buitenbak rondgelopen en nu staat ie weer lekker dik in het stro. Hij begon overigens wel meteen te eten toen hij binnenkwam, dus dat is dan weer wel een goed teken.
een virusje is ook niet gelijk weg. Lang leve de antibiotica!!! Het maakt het wennen bij jou gewoon een stuk prettiger als je je beter voelt en niet hondsberoerd.