zit nog wel een beetje in dubio over wat ik aan zal doen. Toch maar mn hele tenue of gewoon een shirtje en mn trainingslaarzen... (zitten fijner maar zijn bruin dus past niet bij mn tenue)
Denk dat mac rider de selecties die in de buurt van het gebied waar dat heerst wel aflast. Bij de KNHS kampioenschappen komen ze overal vandaan, dus ook uit het gebied. Vind het dan ook een hele goede beslissing, die ze hebben genomen.
Anoniem
Geplaatst: 02-03-12 20:44
Ik zou zondag meedoen in Hazerswoude maar het is helaas afgelast.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-03-12 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat zag ik ook, MacRider heeft (nog) niets afgelast. Nu had ik me van de week al afgemeld voor 11 maart, maar je krijgt gewoon 0,0 reactie op je mails.....
En waar is dat terug te vinden? Want op de site van MR staat niets?
Anoniem
Geplaatst: 02-03-12 21:31
Pieteritus1 schreef:
En waar is dat terug te vinden? Want op de site van MR staat niets?
Bij de agenda
Hanne52
Geplaatst: 02-03-12 21:32
Er zijn ook al gevallen in Zuid-Holland. Kringkampioenschappen Oosteind zijn ook afgelast hoorde ik
UltimOo
Geplaatst: 02-03-12 21:35
ik ben weer terug. heb heerlijk gereden, was helaas niet door maar heb wel fijne tips en commentaar mee gekregen! ze vonden het een prettig paard, die goed te rijden was, veder waren op mijn protocol bij alle onderdelen 'goed' ingevuld, dus dat kon niet beter was zeer te vreden, en kreeg ook uitgebreid tips en oefeningen om te doen
Ik ben ook terug (het was zo druk UltimOo, ik heb je niet gezien, sorry!).
Ook ik heb het als heel positief ervaren. Ik kreeg complimenten over de manier van voorstellen van mn paardje, had een mooie houding vonden ze. Ook heb ik goede en bruikbare tips gekregen over het rijden naar ontspanning en het naar de hand rijden bij tempowisselingen naar middendraf. We zijn niet door, maar ik vond het erg leuk en ook een goede oefening voor mn paardje. Ik heb trouwens niks er over gehoord dat ze klein is haha.
Wat me wel opviel is, dat ze precies dezelfde bewoordingen gebruiken die ik in de filmpjes van anderen hier op bokt ook hoorde. Dat de paarden er zo netjes verzorgd uitzagen allemaal en dat ze dat ook wel eens anders zagen. Ook bij een meisje zeiden ze iets over gas geven en remmen tegelijk in een auto, wat ik eerder heb gehoord in een filmpje.
@ MWM Dat is nog niet zeker. Die krijgen morgen uitsluitsel.
mychamp
Geplaatst: 02-03-12 22:47
Ik vind het moeilijk om te bepalen hoe ik mijn paard voor moet stellen, hoe hebben jullie dat gedaan? Gewoon laag en rond begonnen of meteen zoals je de proef ingaat? En wat vragen ze ongeveer van je? Ik ben wel benieuwd morgen.
Ik vind het wel lastig met dat rhino virus, vooral na die melding van vandaag.....
MyWishMax
Geplaatst: 02-03-12 22:50
FriesWytske schreef:
@ MWM Dat is nog niet zeker. Die krijgen morgen uitsluitsel.
Oh, hopelijk niet dus! Maar goed, Hazerswoude is afgelast