Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neskolay schreef:Update mbt "de paardenvrouw" waar Haiko vandaan komt.
Wegens de vele informatie die ik heb kunnen innen mbt hoe het daar aan toegaat en dat zijzelf nog 2 pony's heeft die dezelfde kant opgaan als Haiko heb ik gister een 23 pagina's lang verslag getypt met bijbehorende foto's.
Gister contact opgenomen met 144, deze belden mij vanmorgen terug.
Met een uurtje komen Dierenbescherming en de Dierenpolitie bijeen en gaan ze een kijkje nemen.
Het verslag heb ik met veel pijn en moeite weten te mailen (hotmail werkte niet mee....) dus ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Van de info en foto's die ik heb hoop ik van harte dat AL haar dieren afgenomen worden... maar dan ook ALLEMAAL....
En ja, ze mag weten dat ik daarachter zit, graag zelfs![]()
wordt vervolgd... Hopelijk krijg ik vandaag nog een terugkoppeling.
Neskolay schreef:Update mbt "de paardenvrouw" waar Haiko vandaan komt.
Wegens de vele informatie die ik heb kunnen innen mbt hoe het daar aan toegaat en dat zijzelf nog 2 pony's heeft die dezelfde kant opgaan als Haiko heb ik gister een 23 pagina's lang verslag getypt met bijbehorende foto's.
Gister contact opgenomen met 144, deze belden mij vanmorgen terug.
Met een uurtje komen Dierenbescherming en de Dierenpolitie bijeen en gaan ze een kijkje nemen.
Het verslag heb ik met veel pijn en moeite weten te mailen (hotmail werkte niet mee....) dus ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Van de info en foto's die ik heb hoop ik van harte dat AL haar dieren afgenomen worden... maar dan ook ALLEMAAL....
En ja, ze mag weten dat ik daarachter zit, graag zelfs![]()
wordt vervolgd... Hopelijk krijg ik vandaag nog een terugkoppeling.
horzlover schreef:Spannend, Stiekem misschien ook een wraak actie voor wat ze met haiko heeft gedaan of niet?