een vrouw? ...
kort haar?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lisaislisa schreef:ik weet nog wel dat er een jean-rené was die alleen de ruiters die hij het de moeite waard vond lesgaf.
Was een meisje met fjord x ?? en heb die les gezien, hij heeft geen 1 keer iets tegen haar gezegd..
lisaislisa schreef:ik weet nog wel dat er een jean-rené was die alleen de ruiters die hij het de moeite waard vond lesgaf.
Was een meisje met fjord x ?? en heb die les gezien, hij heeft geen 1 keer iets tegen haar gezegd..
welshfan97 schreef:oeps heb ik me vertypt!
ik heb hem gehad op dinsdag, ik hoopte dat niet alle instructeurs zo waren, maar dat was helemaal niet zo

lisaislisa schreef:welshfan97 schreef:oeps heb ik me vertypt!
ik heb hem gehad op dinsdag, ik hoopte dat niet alle instructeurs zo waren, maar dat was helemaal niet zo
ik weet niet precies wanneer ik hem had ook zoiets..
Hij vond mijn pony mooier eruit zien dan dat hij liep
En zij ook nog even lekker dat Friesland geen goede ruiters had...

was geloof ik toen op maandag de eerste dagdominiquesr schreef:ik mest mijn stal(len) nu ook elke dag uit, zou niet weten waarom ik dat daar niet zou gaan doen, vind het ook niet fijn voor het paard als ik hem in zijn eigen stront en pis laat staan/liggen.
dus mesten is opzich niet nodig. Ik had het toen niet gedaan dus hij stond in een lekker dikke stal dominiquesr schreef:ik mest mijn stal(len) nu ook elke dag uit, zou niet weten waarom ik dat daar niet zou gaan doen, vind het ook niet fijn voor het paard als ik hem in zijn eigen stront en pis laat staan/liggen.
Citaat:ze worden elke dag flink bijgestrooit hédus mesten is opzich niet nodig. Ik had het toen niet gedaan dus hij stond in een lekker dikke stal