Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(woon een straatje verder als manege t zwarte water)hayka schreef:Ik ben ook heel blij, uiteindelijk 6e op de tweede dag. Wel een enorm verschil in pnt tussen j1 en j2, maar liefst 25!! Maar ik was super blij, goed gedragen, fijne proef en heerlijk genoten van het diertje... Bij J1 was ik exequau 1e!!!
De organisatie was voortreffelijk, jammer dat het afgelast moest worden, maar wel verstandig.
Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat.. Helaas geen regiokampioenen, maar iedere eerste 5 naar de NK is ook niet leuk. Volgens mij mogen er ook geen tien door per klasse... Het heeft het bestuur en de organisatie dit jaar niet meegezeten..
Bk de Mortel: Bedankt!!!!
hayka schreef:Ik ben ook heel blij, uiteindelijk 6e op de tweede dag. Wel een enorm verschil in pnt tussen j1 en j2, maar liefst 25!! Maar ik was super blij, goed gedragen, fijne proef en heerlijk genoten van het diertje... Bij J1 was ik exequau 1e!!!
De organisatie was voortreffelijk, jammer dat het afgelast moest worden, maar wel verstandig.
Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat.. Helaas geen regiokampioenen, maar iedere eerste 5 naar de NK is ook niet leuk. Volgens mij mogen er ook geen tien door per klasse... Het heeft het bestuur en de organisatie dit jaar niet meegezeten..
Bk de Mortel: Bedankt!!!!