Wat een mooi kerstkado! Gefeliciteerd en hopelijk nog veel gelukkige jaren samen. Ook een dikke voor SA!
Irene2
Geplaatst: 22-12-11 19:28
gefeliciteerd!
CoonArt
Geplaatst: 22-12-11 19:38
ONTZETTEND GEWELDIG NIEUWS!!!!!!!! Alvaro is van jullie en BLIJFT van jullie!!!!
lonna1989
Geplaatst: 22-12-11 19:43
wauww hee, met tranen in mn ogen heb ik je verslag zitten lezen. Wat heeft het een tijd geduurd, maar wat fijn dat alles nu achter de rug is. Ga genieten van ej mooie vent en de feestdagen!!
Gefeliciteerd! Fijn dat je hem weer terug hebt. En de timing kan bijna niet beter, zo met de kerst en Oud & Nieuw voor de deur. Nog heel veel geluk met hem.
_Ashii_
Geplaatst: 22-12-11 20:18
wat een geluk dat jullie hem hebben terug gevonden!
Wat weer een geweldige hoeveelheid lieve berichtjes! Heel erg bedankt, en ik vind alle reacties stuk voor stuk zo lief, meelevend en betrokken! En ik verbaas me er over dat er na die mega grote hoeveelheid berichten die ik al die tijd gehad heb, toch nog stille meelezers waren, haha!
Op facebook heb ik allangal gereageerd natuurlijk, maar toch ook nog even hier.
Lieve lieve carmen,
Ik ben enorm blij dat alvaartje eindelijk weer terugkomt, ik wil je vragen hem een enorm dikke knuffel van mij te doen, omdat hij natuurlijk stiekem wel een enorme beroemdheid is! Oh en, bedank me alsjeblieft niet langer voor mijn radiooptredens, want ik zou het zo weer doen voor alvaro! Doe ook maar de groeten aan je familie, die ik eerst ook wel wat gesproken heb..
Echt super dat je alvaro eindelijk terug krijg. Het is je gegunt en wat een fijn begin van het nieuwe jaar en een mooie afsluiter van een naar 2011. Super, geniet van je prachtige paard zodra die thuis is.