Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anky halster navy (zonder touw, dus zei dat 15 setprijs was en het geen set was, mocht ik een ander touw erbij pakken
) Es navy met bruine streep recht naar beneden (hoe heet die, iemand die dat weet? ) Was eigenlijk niet 35 maar kaartje zat verkeerd dus mocht toch
Een es multistripe bruin - lichtbruin met oranje beis voor vriendinnetje, rambo bodywarmer voor vijf euro, blauwe streepjesblouse voor vijf euro, appelbal voor paard, vliegendeken 20 euro (stond voor 25
) nieuwe spoortjes a 8 euro en wat anti klit en twee longeerzwepen voor iemand anders!
hing zo'n geel kaartje aan
Het 59,95 kaartje hoorde eraan ( en is er later ook weer aangegaan) 

Mandarijn schreef:Ze sloegen 'm bij de kassa ook gewoon aan voor 35, nja - ik vind het niet erg.
Gelijk op de motor gesprongen en nog 2 ESjes gehaald 
Geen idee welke kleuren, tenminste, hoe ze heten
Maar ik vind ze tof 
Ben weer helemaal blij 

*
HeleneDas schreef:Mandarijn schreef:Er waren nog een paar Anky halsters maat pony, mijn Shet past ze precies.
Verder wat Shetdekjes maar verder heb ik niet echt iets gezien voor ze.
Okee!
Hoe duur waren die halsters? & in welke kleuren?

Mandarijn schreef:Natasja!
En dat zeg je niet eens even?
Dus we waren er wel veeeel later dan jou
Maarrr.. Misschien wil ik wel ook nog een keer
Hahahaha!
Lieve vriendje stond ook meteen klaar
xXutopiaXx schreef:Mandarijn schreef:Natasja!
En dat zeg je niet eens even?
Heb nog aan je gedacht! En naar je gezocht! Maar we gingen sowieso pas om 1 uur weg, en hebben erheen getourt met de motorDus we waren er wel veeeel later dan jou
Maarrr.. Misschien wil ik wel ook nog een keer
Hahahaha!
Oh! En ben na 't zien van die mail gelijk opgesprongen en ons aangekleed voor de motor!Lieve vriendje stond ook meteen klaar
![]()