Damelza schreef:dat weet ik want dat heb ik jou nog zelf uitgelegd

Tja... Misschien was haar mailtje leuker om te lezen? Ik heb geen idee

*edit: Dat witte 4 hoevig dier ziet er wel "paard" uit, of is zij misschien er klein?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Damelza schreef:ik heb geen mail ofzo gestuurd. Maar wel een beetje raar dat een pony die waarschijnlijk gewoon bij de pony's start wel naar de paardenweek mag, en een paard die bij de paarden start dan niet naar de ponyweek...
Succubi schreef:Je weet de feiten niet eens dus niet zo hoog van de toren blazen over afzetters...
Ik neem aan dat Queelens een paard heeft en met de wedstrijden bij de paarden rijd. Als dat zo is MAG zij niet eens bij de pony's op vakantie week.
Als jij met je paard bij de M/Z Paarden start dan moet je naar de paarden.
Heb je een PONY en start je ook bij de pony's dan moet je naar de pony week.
Heel simpel....
En als je toch iets graag wilt dan meld je je toch gewoon aan?
xLoki schreef:Queelens schreef:Je kan evt altijd vragen of je paarden mag, heb ik ook gedaan en ik mag met m'n pony ook tussen paarden meedoen nu![]()
![]()
hoe mega lúllig!
ik heb dat ook gevraagd, omdat ik super graag M/Z paarden wilde maar dan heb ik nog geen vakantie, dus vroeg ik of ik M/Z pony's mocht en daar was geen spráaaake van!
jeetje, wat een afzetters zeg
Queelens schreef:en wat waren je argumenten dan?
Ik had wel 'n rijtje met redelijk wat argumenten x]
Succubi schreef:Damelza schreef:dat weet ik want dat heb ik jou nog zelf uitgelegd. Heb ik het goed van je begrepen?
![]()
Tja... Misschien was haar mailtje leuker om te lezen? Ik heb geen idee
*edit: Dat witte 4 hoevig dier ziet er wel "paard" uit, of is zij misschien er klein?
xLoki schreef:Queelens schreef:en wat waren je argumenten dan?
Ik had wel 'n rijtje met redelijk wat argumenten x]
- Dan zijn de schoolvakanties nog niet begonnen, dus dan kan ik niet
- Dan zit ik met volwassenen en dat is een stuk minder leuk als 14-jarige
- Ik had mijn paard ook in kunnen laten meten en dan kon ik wel meedoen met pony's
En nog wel een paar maar die ben ik vergeten
Damelza schreef:Succubi schreef:Paarden bij de pony's is sowieso raar, waarom zou je dat willen?
omdat je anders als 14 jarige tussen allemaal 20 plussers zit
Caro (xLoki) is namelijk 14
Damelza schreef:jij als 19 jarige bij 14 jarige. En 14 jarige dan bij een groep met 20 plussers omdat ze met haar paard naar de paardenweek moet?
is toch dezelfde rede
Succubi schreef:Damelza schreef:jij als 19 jarige bij 14 jarige. En 14 jarige dan bij een groep met 20 plussers omdat ze met haar paard naar de paardenweek moet?
is toch dezelfde rede
Misschien een hele stomme gedachte. Maar als je 14jaar bent en je hebt een paard dan moet je bij de paarden starten toch?
Máár, als je niet bent gestart kan je je gewoon opgeven voor de pony week. Ze vragen alleen naar de naam van je pony, niet naar de stokmaat