[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rumpleteaser

Re: SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:49

Heel erg leuk allemaal, heb er helemaal zin in!
We doen nog niet mee, maar ik kom dit jaar wel vrijwilliger spelen :)

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:09

MAg ik nog even klagen:
Ons is verteld door diverse mensen dat de toegangs prijs hetzelfde zou blijven, nu kreeg ik de mail van de swrn en tot mijn verbazing zag ik dat het duurder geworden is. Ik vind persoonlijk €12,50 best veel geld om te komen kijken. Nu weet ik wel dat het allemaal duurder wordt met invlatie en de te huren accomodatie ook betaald moet worden, maar toch....

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:11

tante_t schreef:
MAg ik nog even klagen:
Ons is verteld door diverse mensen dat de toegangs prijs hetzelfde zou blijven, nu kreeg ik de mail van de swrn en tot mijn verbazing zag ik dat het duurder geworden is. Ik vind persoonlijk €12,50 best veel geld om te komen kijken. Nu weet ik wel dat het allemaal duurder wordt met invlatie en de te huren accomodatie ook betaald moet worden, maar toch....

12,50 voor een show waar een hoop vraagtekens bij gesteld worden.. die pas voor een eerste keer in deze setting wordt georganiseerd. Dat is veel geld. Vergelijking voor de eurofuturity betaalde je ZERO.

Emmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:29

wat een enorm entree bedrag!!
En dat als je met zijn 2en gaat en soms meerdere dagen, dan loopt dat enorm op!
Dat betaal je echt niet in Aken of zo en daar zie je dan nog echt de Europese top en zelfs Amerikanen zoals Mark shaffer of Steve Heckaman *D
Dan maar 2 weekjes wachten tot de Q11 :D

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:57

Wat is duur?
Op maandag de gehele dag vrij entree, op dinsdag € 8,50, de rest van de week € 12,50. Er zijn ook passe partoutes voor de gehele week welke je er al na drie dagen dik uit hebt, 7x minimaal 12 uren topsport! Op vertoon van jouw entree bandje tot 31/12/2011 20% korting op alle arrangementen van de Uithof, horeca tegen normale prijzen (ook in Aken???) volop life music, Diverse optredens Future Guys, toplocatie, bij ons OOK grote namen, geen geloop door modder, feestavond vrij toegankelijk en zo kan ik nog een kwartiertje doorgaan.
Mijn vraag HOE is dit mogelijk voor dat prijsje, het antwoord "vraag niet hoe het kan maar geniet ervan".
Maar bovenal een enorme impuls voor de sport, mooie wedstrijden, uniek evenement voor Nederland, promotie voor onze eigen ruiters, mooie kans om in een unieke entourage te starten en om jouw sport te steunen en te promoten een Nederlands Kampioenschap dat klinkt als een klok ook hier kan ik een kwartiertje doorgaan.
Neen jij vindt het te duur en gaan naar het buitenland???? Jammer!
Het is misschien voor jou veel geld, dat kan ik begrijpen maar het is niet duur.

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 23:06

wij waren vandaag en gisteren op de clinic van Cira Baeck, perfect georganiseerd door Sanne en Wessel en daar heb ik als mede-organisator van het DWRF verschillende keren een vraag gekregen over de bodem.
Wij ventileren al een tijdje dat het geen matten bodem maar een leem bodem is geworden, maar er schijnt toch onduidelijkheid over te zijn.
Voor het DWRF leggen wij in beide ringen een bodem aan van Leem en speciaal reining zand dat beide vanuit het buitenland geïmporteerd wordt. Het Leem is al in Nederland en wordt in de hallen van het bedrijf Agterberg tussen nu en september op de juiste vochtigheidsgraad gebracht en het reiningzand komt eind augustus hiernaar toe, zand droogt wat makkelijker dan leem. De firma Agterberg staat met haar materiaal en vakmensen garant voor een perfecte bodem, de bodem zal op donderdag 8 september geheel gereed in de hallen liggen te popelen om aan jullie commentaar blootgesteld te mogen worden en heeft Peter Verbeek met zijn kennis en materiaal tot zondagavond de tijd de bodem perfect in orde te brengen.
Maar geloof mij aan de bodem zal het niet liggen!!!!

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 08:28

dat is goed nieuws en maakt het voor mij een stuk aantrekkelijker om te starten...ga toch maar eens het inschrijfformulier downloaden...

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 09:01

Kijk van dit soort positieve berichten worden wij als organisatie en als Wester sport in algemeen blij!
Bedankt voor jouw positieve antwoord.

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 09:09

Mag ik humbletalent en een ieder die vragen heeft over deze show of zelfs vraagtekens zet BIJ deze show uitnodigen om deze via harry@dutchwestern.nl te stellen?
Als er echt steekhoudende argumenten bij zitten lossen wij die gewoon op en ik zal op alle vragen open en eerlijk antwoord geven.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 09:29

Hoe zit het met entreeprijzen voor leden van de deelnemende verenigingen?
Krijgt een lid van bv. WRAN, DAWRA of DPHC korting?

hputs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 09:45

De WRAN bestaat 30 jaar en heeft voor haar leden een speciale prijs van € 12,50 voor € 7,50 per dag en een passe partout van € 35,00 voor € 25,00, kijk maar op http://wran.eu/nieuws/30-jaar-wran/. Van andere verenigingen hebben wij nog niets mogen vernemen of zij iets voor hun leden gaan doen. Maar wij staan open voor elk initiatief.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 09:49

Kijk, zoiets scheelt aanzienlijk +:)+

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 10:50

Vind ik een super actie hputs, ik ben van mening dat mensen die lid zijn van een verenging die mee doet op het nk inderdaad wel korting mogen krijgen. +:)+

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 13:00

hputs schreef:
De WRAN bestaat 30 jaar en heeft voor haar leden een speciale prijs van € 12,50 voor € 7,50 per dag en een passe partout van € 35,00 voor € 25,00, kijk maar op http://wran.eu/nieuws/30-jaar-wran/. Van andere verenigingen hebben wij nog niets mogen vernemen of zij iets voor hun leden gaan doen. Maar wij staan open voor elk initiatief.

Dat is +:)+ van de WRAN.

Dan hoop ik dat ze ook wat royaler zijn met de linten vergeleken met vorig jaar. <<)
Toen reed je eerst de voorrondes waar geen linten bij waren. (dat was voor die tijd ook al zo)
Dan de finales die natuurlijk double judged zijn, maar waar je maar één lint kreeg.
Beetje Karig vergeleken met de andere verenigingen. >;)
Het is toch wel een NK!!!

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 13:10

Euh wake up..Heb net het EK !!! gereden en kreeg als Reserve Champion ( 3 jury's) enkel een foute kleur lint , 17 euro en 3 paardekoekjes.Het gaat toch om de eer en het meedoen.Over het algemeen vind ik dat je mooie prijzen krijgt op het NK.

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 13:20

Ben al wakker. ;)
Alle andere , AQHA, APHA enz, geven bij elk onderdeel twee linten behalve de WRAN.
Je moet niet vergeten dat daar veel ruiters aan meedoe, die niet bij de andere verenigingen kunnen rijden.
Dan is het wel zo leuk, het gaat niet alleen om de eer en het meedoen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 13:21

catalyst1 schreef:
Euh wake up..Heb net het EK !!! gereden en kreeg als Reserve Champion ( 3 jury's) enkel een foute kleur lint , 17 euro en 3 paardekoekjes.Het gaat toch om de eer en het meedoen.Over het algemeen vind ik dat je mooie prijzen krijgt op het NK.

Maar voor de eerste plaats was er wel een Bob-zadel, een buckle en rios of mercedes laarzen op het EK. Dat zijn nog eens prijzen :D

En dat zonder dat je moet betalen voor entree.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 13:30

sliding schreef:
Ben al wakker. ;)
Alle andere , AQHA, APHA enz, geven bij elk onderdeel twee linten behalve de WRAN.
Je moet niet vergeten dat daar veel ruiters aan meedoe, die niet bij de andere verenigingen kunnen rijden.
Dan is het wel zo leuk, het gaat niet alleen om de eer en het meedoen. :)

4 jaar geleden kreeg ik 2 gewone linten en zo'n groot lint voor om de hals van mijn paard op het NK van de WRAN..
Is dat dan veranderd in de laatste jaren?

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 14:10

De WRAN kent maar 1 prijsuitreiking, de punten worden bij elkaar opgeteld. Dit is een aantal jaren beslist in de ALV. Vandaar 1 lintje bij de prijsuitreiking, dit geldt ook voor de DAWRA en de FNW Young Riders.

EllyStel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:29

wat kost een entree bij een pretpark of Artis (bv)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:48

Fijn dat het in de buurt is, dan kom ik zeker even kijken. Ik weet niets van het westernwereldje, maar het lijkt mij leuk om met mijn nieuwe liefde western te gaan rijden.
Ik vind het dapper dat de organisatie zo'n groot evenement organiseert op een "nieuwe"lokatie en met vanalles er omheen. Leuk hoor. De prijs vind ik meevallen, ik hoop dat ik dat ook nog zeg als ik geweest ben.

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:08

EllyStel schreef:

Nou Elly dit is echt appels met peren vergelijken! Walibi of wran nk 8)7

EllyStel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:25

calemity_jane schreef:
EllyStel schreef:

Nou Elly dit is echt appels met peren vergelijken! Walibi of wran nk 8)7

één persoon heeft t er voor over en de andere niet. IK hou niet van pretparken dus ik heb het er niet voor over om zo veel geld daar aan uit te geven.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 20:29

Een pretpark ga je meestal maar 1 dag naar toe (of in mijn geval helemaal niet :P ) maar het zou leuk zijn om het DWRF meerdere dagen te bezoeken om deelnemers aan te moedigen, toch? :Y)

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:03

hputs schreef:
Mag ik humbletalent en een ieder die vragen heeft over deze show of zelfs vraagtekens zet BIJ deze show uitnodigen om deze via harry@dutchwestern.nl te stellen?
Als er echt steekhoudende argumenten bij zitten lossen wij die gewoon op en ik zal op alle vragen open en eerlijk antwoord geven.

Natuurlijk mag je me daarvoor uitnodigen en wanneer ik de tijd heb zal ik mijn vragen gefundeerd via de mail aan jullie willen stellen.
Ik vraag me wel af waarom deze vragen niet gewoon openlijk geuit mogen worden? Je hoeft mij niet te overtuigen van het evenement.
Ik ben sowieso voorstander van dat het gehouden en georganiseerd wordt. Ik stel enkel wat kritische vragen over de vorm.

Ik denk, en dat is mijn mening, dat het evenement wat minder mag kijken naar de eerdere WRAN NK's en de CHIO's en wat meer mag kijken naar de shows van vergelijkbaar entourage zoals de Eurofuturity, het EK etc.