We doen nog niet mee, maar ik kom dit jaar wel vrijwilliger spelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tante_t schreef:MAg ik nog even klagen:
Ons is verteld door diverse mensen dat de toegangs prijs hetzelfde zou blijven, nu kreeg ik de mail van de swrn en tot mijn verbazing zag ik dat het duurder geworden is. Ik vind persoonlijk €12,50 best veel geld om te komen kijken. Nu weet ik wel dat het allemaal duurder wordt met invlatie en de te huren accomodatie ook betaald moet worden, maar toch....
hputs schreef:De WRAN bestaat 30 jaar en heeft voor haar leden een speciale prijs van € 12,50 voor € 7,50 per dag en een passe partout van € 35,00 voor € 25,00, kijk maar op http://wran.eu/nieuws/30-jaar-wran/. Van andere verenigingen hebben wij nog niets mogen vernemen of zij iets voor hun leden gaan doen. Maar wij staan open voor elk initiatief.
catalyst1 schreef:Euh wake up..Heb net het EK !!! gereden en kreeg als Reserve Champion ( 3 jury's) enkel een foute kleur lint , 17 euro en 3 paardekoekjes.Het gaat toch om de eer en het meedoen.Over het algemeen vind ik dat je mooie prijzen krijgt op het NK.
sliding schreef:Ben al wakker.![]()
Alle andere , AQHA, APHA enz, geven bij elk onderdeel twee linten behalve de WRAN.
Je moet niet vergeten dat daar veel ruiters aan meedoe, die niet bij de andere verenigingen kunnen rijden.
Dan is het wel zo leuk, het gaat niet alleen om de eer en het meedoen.
calemity_jane schreef:EllyStel schreef:wat kost een entree bij een pretpark of Artis (bv)
Nou Elly dit is echt appels met peren vergelijken! Walibi of wran nk
hputs schreef:Mag ik humbletalent en een ieder die vragen heeft over deze show of zelfs vraagtekens zet BIJ deze show uitnodigen om deze via harry@dutchwestern.nl te stellen?
Als er echt steekhoudende argumenten bij zitten lossen wij die gewoon op en ik zal op alle vragen open en eerlijk antwoord geven.