Mies schreef:Lolacabana schreef:Welke val bedoel je Mies?
Ik weet even niet meer wie dat was maar ze nam hem net wat te breed en toen bam.
Ja klopt dat was uhhhhm zoek het naam wel even op in het topic we hebben het er overgehad..
volgens mij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esile schreef:_xManadisx_ schreef:Die commentator in amerika zei iets van: het paard staat weer op zij benen en is ok... Zou García nog op de baan liggen?
Jeetje, dan moet het een heftige val zijn geweest
Ashleytjuhh schreef:weet iemand of deze val ergens terug te zien is? nu ben ik wel benieuwd volgens mij zo te lezen is het er aardig hard aan toe gegaan
Esile schreef:Ik denk eigenlijk zelf vooral omdat het absoluut niet leuk is om te zien... als het zo lang duurt zal er wel iets goed mis gegaan zijn. Een paard die echt gewond is wil je niet zien.Ik denk met het oog op het soms negatieve imago wat rond eventing hangt i.v.m. paardenwelzijn..
Annetje schreef:*komt even binnenvallen*Esile schreef:Ik denk eigenlijk zelf vooral omdat het absoluut niet leuk is om te zien... als het zo lang duurt zal er wel iets goed mis gegaan zijn. Een paard die echt gewond is wil je niet zien.Ik denk met het oog op het soms negatieve imago wat rond eventing hangt i.v.m. paardenwelzijn..
Ik vond het jammer van Tim, maar vond hem vanaf het begin al haperend rijden hier en daar. Heb wel genoten van de winnende rit en die stevige dame. Ik vond ook Tinney, op een schimmel, zo geweldig mooi rijden! Iemand een idee hoeveelste hij uiteindelijk stond?