Stravero schreef:Heeft er ook iemand meegedaan aan de prijsvraag hoeveel dat hoofdstel weegde incl bit? Ik heb 1348gram
Jaa ik

ik had 17.. nogwat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimber schreef:Ivonka klopt is heel moeilijk hij kauwt ook nog eens mooi mee met de uitgestrekte draf wat je op film en IRl niet eens echt ziet maar op foto's heeft ie bij het uitikken altijd zijn mond open en bij het hef moment weer dicht zeg maar.
Echt niet grappig.
aahhhaaa Awa was echt schattig met kindjes!
Anke schreef:Ik vind na Paard en Koets...de Groninger wel een leuk ras!
Mooie presentaties ervan!
Remember schreef:Joscaa schreef:Die witte Groninger die jullie mee hadden, wat was dat een beeeeeeeest zeg, wooow
Jeeeeeeeh, zal het doorgeven aan 'm (hij is nog niet arrogant genoeg
).
Waren 3 hele vermoeiende maar leuke dagen!!
Napie schreef:Veel mensen gesproken, leuk om sommige eens in het echt te ontmoeten en wat is de wereld toch klein.
Vippie schreef:Jaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh 2 dagen zitten bedenken waar ken ik je nou toch van![]()
Kon mn vinger er niet opleggen...
Was dit dezelfde schimmel als toen bij de crosstraining??
nobbygaard schreef:Anke schreef:Ik vind na Paard en Koets...de Groninger wel een leuk ras!
Mooie presentaties ervan!
Datzelfde idee heb ik ook na de beurs. Op onze manege staat er ook 1, maar die kan dus echt niet tippen aan deze groningers en had dus ook nooit gedacht dat ik ze mooi zou gaan vinden. Maar het tegendeel is waar, er lopen echt gave exemplaren rond.