Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NatasjavE schreef:Hebben we al eens gedaan een paar jaar geleden.
Dat heeft even geholpen maar er zitten geen paardensportmensen in dienst bij de NOS sport...ze vinden er zelf niks aan dus...ze doen er niks aan.
Janine1990 schreef:NatasjavE schreef:Hebben we al eens gedaan een paar jaar geleden.
Dat heeft even geholpen maar er zitten geen paardensportmensen in dienst bij de NOS sport...ze vinden er zelf niks aan dus...ze doen er niks aan.
Vorig jaar is er een mail gestuurd, na het EK geloof ik??? Over dat ze een voorbeeld moesten nemen aan Eurosport. Heeft één persoon gedaan, zoals in een ander topic ook werd geopperd, kunnen we beter ieder voor zich een mail sturen???
Er is ook een hyves voor meer paardensport op tv: http://meerpaardensportoptv.hyves.nl/
Maar als iedereen die daar lid van is, een klacht naar de NOS stuurt, hebben ze al heel wat werk...![]()
Er MOET toch een oplossing zijn? Eventueel kunnen we die Anita ofzo ook zelf nog mailen....
NatasjavE schreef:Paar jaar geleden is er echt een grote actie geweest hoor.
Ik stuur bijna ieder jaar een klacht naar de NOS. En iedere keer krijg ik zo'n kul smoes mailtje terug. Dat het schipperen met de tijd is en moeilijk iedereen tevreden te houden bla, bla, bla......
_Judith schreef:Hij heeft er wel een mooi lijstje voor dan
Winnaar Wereldbeker
Goud landenteam
Goud Grand Prix Spécial
en Goud Kür
Maar hij zal dan wel niet winnen ja als hij genomineerd is.. als het net zo gaat als vorig jaar..
NatasjavE schreef:Ach ik verheug me nu al weer op het sportgala aan het eind van het jaar(of is dat aan het begin??)
Ik voorspel dat Edward Gal en het dressuur team genomineerd gaan worden en dat dan het Nederlands Elftal ploeg van het jaar wordt.Edward wordt natuurlijk ook niet paardensportman van het jaar ...ik bedoel wat zijn nou 3 gouden medailles.....niks toch?
![]()
bleh...jaaa de frustratie zit inmiddels tot over mijn oren.
_Judith schreef:Oh zo ja
Maar goed dat hij er niet naar toe was gegaan, anders had hij geen WR!