Nouja, ben benieuwd. Morgen zal ze er wel zijn dus we zullen het zien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SusanW schreef:En nou ben ik er morgen zelf niet, maar wees allemaal een beetje aardig tegen haar. Als zij zich welkom voelt opent dat wellicht een hoop deuren die anders nog jaren gesloten blijven. Al doe je het alleen al daarvoor

SusanW schreef:En wat Anky betreft, ik ben niet eens lid van haar fanclub, maar ik vind de reacties hier ver beneden pijl en de negatievelingen laten zich wel enorm kennen zo. In welke klasse ze ook gestart zou zijn, het zou toch nooit deugen![]()
Nee, echt heel welkom voor nieuwelingen, die westernsport! Of je nu een echte beginner bent of meervoudig Olympisch kampioen, afgezeken wordt je toch wel.
Ik hoop van harte dat ze gewoon even wint! Kan iedereen zich weer op zijn eigen prestaties richten
Geweldig verwoord Susan!
hallo western-ruiters. Ik kom even stiekem binnenvallen.l0esjj schreef:hallo western-ruiters. Ik kom even stiekem binnenvallen.
Ga vanavond nog even langs het NK, hoef gelukkig vanavond niet als vrijwilliger te helpen dus kan paarden kijken. Maar zijn er ergens startlijsten online te bekijken?

(grapje)