nobbygaard schreef:Dank je wel. Ik was een beetje bang dat vanwege het geloof er in Epe geen restaurant open zouden zijn. Maar dat valt dan toch niet tegen
Epe valt wel mee hoor!!!
Bijna alle eet en drink gelegenheden zijn open.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nobbygaard schreef:Wie weet er of er op zondagavond een chineesrestaurant of een ander niet al te duur en sjiek restaurantje open is in Epe, liefst vlakbij de camping Jagtlust? En weet diegene dan ook of je daar van te voren moet reserveren of niet?
Ik had dacht ik een leuk restaurantje gevonden; De Stern. Maar daar moet je voor reserveren en aangezien wij niet weten hoe laat we aankomen in Epe word dat moeilijk voor ons.
Graag wat tips!
nobbygaard schreef:Brainless schreef:@nobbygaard.
In de hoofdstraat (centrum Epe) zitten diverse eetcafeetjes.
Eet en Drink Café De Slimmerick is een goede en ook op zondag geopend.
Hier staan er meer;
http://www.eet.nu/epe
Dank je wel. Ik was een beetje bang dat vanwege het geloof er in Epe geen restaurant open zouden zijn. Maar dat valt dan toch niet tegen
MirjamN schreef:Wat een verschil, mijn Haf krijgt als ie hard moet werken tot 3kg (3 scheppen) krachtvoer! Ik heb dat langzaam aan opgevoerd, want vorig jaar was ie niet vooruit te branden en dat lag ook deels ana te weinig krachtvoer!
Sandrina schreef:MirjamN schreef:Wat een verschil, mijn Haf krijgt als ie hard moet werken tot 3kg (3 scheppen) krachtvoer! Ik heb dat langzaam aan opgevoerd, want vorig jaar was ie niet vooruit te branden en dat lag ook deels ana te weinig krachtvoer!
Krijgt hij dan niet zoveel ruwvoer? Ik vind de dosering zo hoog. Je moet het denk ik voor zulke rassen niet zoeken in de hoeveelheid krachtvoer. Ik beschouw dat als slecht voor haflingers, maar in de hoeveelheid ruwvoer. Kuil en hooi. Dáár moet zijn buikje mee vol zitten. Als ie dat voldoende krijgt, geeft dat langzaam zijn werkende stoffen af en dan houden haflingers het best lang vol.
En hoe is zijn verdere conditie; als ie niet vooruit te branden lijkt te zijn. Is je voorbereiding wel goed geweest?
Sorry als ik wat eigenwijs overkom; ik kijk naar het gehele paard.
LisaB schreef:Nog 3 weken en dan is het alweer zover! We (Monique en ik)hebben er zo'n zin in! Dit jaar hebben we allebei vakantie genomen, dus kunnen we extra genieten van een week onbezorgd van de natuur genieten. Hopelijk is Vos dit jaar wat braver met naar het terrein toe rijden, want vorig jaar was hij best een beetje veel ondeugend.