Grrrr waarom kiest de televisie vandaag uit om het niet meer te doen. Vinden ze bij Ziggo een leuk grapje zeker. Tijdens de WEG die ook nog eens uitgezonden wordt zorgen dat mijn tv alleen een blauw scherm weergeeft. Het ligt niet aan mijn tv, want bij de huisgenoten en bij onze buren hebben ze ook geen beeld. Als het zo blijft dan ga ik maar even bij mijn ouders kijken.
het irritante vind ik dat zodra totilas in beeld is mn moeder altijd dwars door het commentaar heen begint te zwammen over hoe geweldig hij is/geweldig hij loopt, terwijl ik het het commentaar wil luisteren
jaa klopt dat hoorde ik ook.. maar ik geloof dat ik dan al op 1 oor lig
Barbabientje
Geplaatst: 29-09-10 19:33
xSaarSaar schreef:
het irritante vind ik dat zodra totilas in beeld is mn moeder altijd dwars door het commentaar heen begint te zwammen over hoe geweldig hij is/geweldig hij loopt, terwijl ik het het commentaar wil luisteren
Oh hier ben ik degene, maar ben ook de enige die kijkt, dus dat scheelt
wat ook heel irritant zal zijn is dat ik een vraag ga stellen die al 100x gesteld is,maar ik ga 't toch doen: Hoe laat begint 't vanavond op ES? Om 21.35 of eerder? Kan het nergens vinden.
Goed ja dat wilde ik ook ff voor de zekerheid weten: vanavond vanaf 21.35 gaat Eurosport het uitzenden en dan krijgen we Edward, Imke en Happie vanaf 22.04 live op tv te zien? Hopelijk heb ik goed begrepen
Ok, dat klopt dus. Heb het op het schema van ES gekeken, maar zoals ik het daar lees, wordt de kur niet uitgezonden? Die telt toch voor het individuele klassement?
Edit: dit schema heb ik van de 1e pagina gekopieerd:
Woensdag 29 september Ned 1: vroege Sportjournaals (landen)dressuur Ned 2: late Sportjournaals (landen)dressuur Ned 3: 23.50-00.15 Dressuur Grand Prix Special Europsport: 21.35-22.40 Dressuur Grand Prix Special (live) WDR: 23.00-24.00 Dressuur Grand Prix Special & 00.30-01.30 (landen)dressuur
Laatst bijgewerkt door ashley1 op 29-09-10 19:42, in het totaal 2 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 29-09-10 19:39
Thomas schreef:
shireen schreef:
Eurosport is live dus deze combinaties komen dan niet meer aan bod.
Oh echt? Geweldig, dan ga ik het kijken bis end!
Dat zegt niet helemaal alles.. Gisteravond zou het ook live zijn, maar toen lieten ze eerst veel combinaties zien die al geweest waren.