Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rock schreef:Moet trouwens zeggen dat ik het wel érg jammer vind dat de streams geen commentaar hebben. Rij zelf op het moment niet, en heb buiten onderlinge wedstrijden nooit gestart, dus sommige dingen zie ik niet of slecht, en soms mis ik ook het overzicht van waar de combinatie rijdt en wat voor oefening ze nou precies doen... Dat vind ik erg jammer. Gelukkig heb ik jullie
Rock schreef:Moet trouwens zeggen dat ik het wel érg jammer vind dat de streams geen commentaar hebben. Rij zelf op het moment niet, en heb buiten onderlinge wedstrijden nooit gestart, dus sommige dingen zie ik niet of slecht, en soms mis ik ook het overzicht van waar de combinatie rijdt en wat voor oefening ze nou precies doen... Dat vind ik erg jammer. Gelukkig heb ik jullie
Rock schreef:Boktmeeting over vier jaar in Londen?
Myukii schreef:Enige is dat hij wat sleept met zijn achterhand, maar verder, die stelling en buiging...
KirstenG schreef:we kunnen in ieder niet zeggen dat ie niet recht zijn lijnen rijdt... daar is het een kei in hoor...!![]()
en het overigens IPS TREKKEUR:P klinkt chiquerderder
Rock schreef:Boktmeeting over vier jaar in Londen?
Wuis schreef:Nee joh, in 2012 vergaat de wereld ja al.
aisa schreef:wat betekent het al ik beeld heb in regenboogkleuren??????
wel mooi ,maar het kijkt zo raar
Janine1990 schreef:KirstenG schreef:we kunnen in ieder niet zeggen dat ie niet recht zijn lijnen rijdt... daar is het een kei in hoor...!![]()
en het overigens IPS TREKKEUR:P klinkt chiquerderder
Neee, dan toch:
G4S TREKKEUR DE JEU!