Juh, een online portfolio die ik zelf heb gebouwd en waarop ik alles presenteer zodat ik hopelijk over 2 weken kan afstuderen. Die WEG valt zeg maar net niet helemaal lekker
Juh, een online portfolio die ik zelf heb gebouwd en waarop ik alles presenteer zodat ik hopelijk over 2 weken kan afstuderen. Die WEG valt zeg maar net niet helemaal lekker
Aaaaaaaah..
Geweldige timing inderdaad, nou dan zullen we met z'n allen extra hard voor je duimen!
Ik probeer een filmpje van Anky te vinden van gisteren, toen ze de show gaf na de prijsuitreiking, maar dat lukt niet. Weet iemand of daar ergens een filmpje van is?
Anoniem
Geplaatst: 29-09-10 17:17
Cayenne schreef:
Staat echt allemaal op de voorpagina. Kom op mensen, zo moeilijk is het toch niet om zelf even te zoeken?
Dat zie je helemaaaaaaaaaaaaaal verkeerd.. Het is veeeeeel makkelijker om pagina 200 nogwat aan te klikken en de vraag te typen dan dat je pagina 1 aanklikt, ff leest en het dan meteen ziet staan.. Echt waar
Resfeber
Geplaatst: 29-09-10 17:18
Hoelang duurt die pauze daar, of ben ik zo ongeduldig? xd
Puchje
Geplaatst: 29-09-10 17:18
Janine1990 schreef:
Geweldige timing inderdaad, nou dan zullen we met z'n allen extra hard voor je duimen!
Hmm dat is toch iets te laat aangezien ik morgen om 6 uur klaarwakker moet zijn. Nou ja gelukkig kan ik het opnemen. De uitslag zal ik wel eerder weten maar wil de proef sowieso zien.
Marjo
Geplaatst: 29-09-10 17:19
Janine1990
Geplaatst: 29-09-10 17:19
Puchje schreef:
Thx! Komen jullie dan ook mn paard trainen ?
Zou ik met alle plezier doen, maar vrees dat ik van een ander kaliber ben dan jij... Dus daarvoor zal je iemand anders moeten zoeken. Maar voor het duimen ben je wel op de juiste plaats!
Ben toch overstag gegaan en heb een jaarabb. genomen op FEI TV. Lekker cheap vanaf hier, kon in dollars betalen ipv euros, hehe. Erger me al tijden aan het feit dat er zo weinig van de 'normale' wedstrijden wordt uitgezonden op TV, dus lekker kijken en dat geld haal ik dan wel uit.