jeetje wat een verhaal.... Wat een vechter..en wat moet je trots op jezelf zijn dat je nog geen beslissing hoeft te nemen, Prince neemt hem wel voor je..en zo te zien wilt die nog niet weg..
we duimen echt verder hoor! Prince is een vechter, hoop dat hij zo door blijft vechten en er weer helemaal bovenop komt. Die foto's in de wei zien er inderdaad een stuk vrolijker uit dan de vorige foto's. Tita, blijf knokken voor hem!
Zo buiten ziet ie er al beter uit, dat geeft moed he?
Kun je het nou makkelijk plannen om dagelijks er heen te gaan (ik neem aan dat je overdag gaat), zo met werk? Je zou er vast wel de hele dag willen zitten lijkt me ...
Ook al heb ik nog niet eerder gereageerd, ik heb wel steeds even snel gekeken hoe het met je pony gaat. Fijn om te lezen dat er toch goed vooruitgang in zit ! Hij ziet er nog wel een beetje moe uit op die laatste foto´s, maar volgens mij gaat het helemaal goed komen ! Sterkte voor jou én natuurlijk voor Prince .
*Edit: typfout verbeterd .
Laatst bijgewerkt door Sterre op 13-03-08 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo een stukkie vooruitgang is zeker te zien op de foto's En stoppen met duimen/kaarsje aansteken? NEE zeker niet tot ie weer 100% is of iig zijn overlevings kansen
Hoi Tita, Ivor mist zijn vriendje wel hoor, hij kijkt telkens in de box van Prince met zo'n blik van waar is tie nou. We gaan de slingers vast op hangen hoor, weet zeker dat hij over een poosje weer naar huis komt. Prince is wel de eerste die buiten gras mag eten dit jaar, alle paarden van stal zijn een beetje jaloers geworden toen ze de foto zagen Maar ik denk dat hij van dat buiten staan goed opknapt want daar is hij dol op!!