Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

asjemenou schreef:Daar kun je je niet zomaar voor opgeven. Je moet eerst naar de stamboekkeuring en als je merrie daar ster wordt mag je naar veghel.

Valant_D schreef:hallo allemaal, ik heb me ook voor de pavo cup, maar ik wilde ff vragen of jullie me kunnen vertellen hoe het precies in zijn werk gaat en wat ik mee moet nemen en zo. ik heb me op gegeven voor de vijf jarige in heerjansdam. ik hoop dat iemand me wil helpen alvast bedankt
Marieke__ schreef:
smickey schreef:Drie jaar geleden was het gras, ze hebben er vorig jaar speciaal een zandbodem ingelegd. Van een aantal springruiters echter gehoord dat de bodem (ongeveer 3 weken geleden?) zo zwaar was dat ze hebben afgegroet...
...dankje wel 
nico1982 schreef:Valant_D schreef:hallo allemaal, ik heb me ook voor de pavo cup, maar ik wilde ff vragen of jullie me kunnen vertellen hoe het precies in zijn werk gaat en wat ik mee moet nemen en zo. ik heb me op gegeven voor de vijf jarige in heerjansdam. ik hoop dat iemand me wil helpen alvast bedankt
de competitiebepalingen staan op de site van het kwpn...
even in het kort: wedstrijdtenue + hoofdstelnummer
als je door bent moet je te paard prijsuitrijking rijden...