Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zunzuncito schreef:Ik zeg ook niet dat je én niet snel kan zijn én niet een clean race kan rijden, ik zeg dat ik een clean race rijden mooier vind. Dus als je wint en veilig bent gebleven lijkt me dat een winnaar met een gouden randje, dan iemand die net op de lijntjes kleurt en als eerste over de streep komt.
Ik snap even niet wat die technical penalties betekenen. Niet alle tijdstraffen worden dus omgezet in fysiek ergens moeten wachten, maar dat wordt van de eindtijd afgetrokken?
Zunzuncito schreef:Ja dat lees ik, maar dat zegt niets over hoe de tijd wordt verwerkt. Nu krijgen twee ruiters een technische penalty omdat ze een hoek afgesneden zouden hebben waardoor een waterpunt werd omzeilt, terwijl twee dagen geleden nog werd gezegd: we hebben alleen HS waypoints en voor de rest zoeken ze het zelf maar uit. Nu is daar ineens een waterpunt waar ze langs moesten en waarom wordt dit dan niet twee dagen geleden gezegd: "HS waypoints en mandatory checkpoints where needed"? Wordt dit nou ter plekke bedacht of is dit in de briefing wel duidelijk verteld?
Selka schreef:Djilna, nee klopt. Maar ik vind of je laat iedereen vrij navigeren of je zet een route uit. Die verplichte punten maken het dat je minder creatief kunt rijden.