Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gub schreef:Hier toch ook wat mee naar huis genomen, een lief en dapper haflinger hengstje van bijna 6 maanden oud.
Hoe doen jullie dat met de veulens? Gewoon de hele dag op het land met de rest?
Vind het een beetje lastig omdat je niet weet wat hij gewent is, moet ook geen last krijgen van het gras.
Maar alleen op stal blijven is ook niets.
Gub schreef:Hier toch ook wat mee naar huis genomen, een lief en dapper haflinger hengstje van bijna 6 maanden oud.
Hoe doen jullie dat met de veulens? Gewoon de hele dag op het land met de rest?
Vind het een beetje lastig omdat je niet weet wat hij gewent is, moet ook geen last krijgen van het gras.
Maar alleen op stal blijven is ook niets.
Froukje schreef:Herrie? Serieus? Je weet niet waarover je praat, echt niet.
Shenavallie schreef:Froukje schreef:Herrie? Serieus? Je weet niet waarover je praat, echt niet.
Hoor jij die rampestamp-muziek van de kermis niet? Er stonden - toen wij een aantal jaren geleden daar waren - paarden notabene de hele dag in die rotherrie. Oren helemaal plat en hoofden steeds proberen weg te draaien. Het was in- en intriest. Dat was voor ons een maar nooit weer.
Shenavallie schreef:Oh, dat wist ik niet. Toen wij er waren was de herrie niet te harden, ondanks dat mijn vader en ik allebei aan één kant doof zijn. Gelukkig dan voor de dieren dat er in ieder geval één punt is aangepakt.
zorro schreef:Francieen schreef:Hoe oud is die van jouw? En hoe groot? Ik heb namelijk een zelfgefokte epke x maurus dus ben heeel benieuwd
2 jaar, van 03/2016. Nu al groot, maar nog niet gemeten. Komt al dicht bij de 1.60. Epke schijnt grote nakomelingen te hebben.