Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sees schreef:Hmm misschien toch ook maar een vliegendeken meenemen dan (rij daar écht noooooit mee).
Maken jullie je nog zorgen om de 'ziekte' die rondwaart op dit moment op een aantal stallen?
Otti1977 schreef:Ik heb nog helemaal geen zin in de vierdaagse door weer een nare ervaring 2 weken geleden in het bos.
We waren weer zo goed bezig. Tot ik een gezin met hond inhaal op ruiterpad. Hun daarna weer verder lopen. Schiet de riem uit hun handen...hond achter me aan en daar achter een paar schreeuwende mensen..otti weer aan de kletter en nu echt panisch voor dingen achter hem. We waren bijna over ons ongeluk van anderhalf jaar geleden heen. En nu weer terug bij af. Ik baal er zo gigantisch van. Ben ook echt benieuwd wat die gaat doen met alle inhalende combinaties... Ik heb er een zwaar hoofd in. De lol is helemaal weg. Zo zie je maar hoe een paard kan veranderen van bomproef in panisch getraumatiseerd..
Dayanaera schreef:Otti1977 schreef:Ik heb nog helemaal geen zin in de vierdaagse door weer een nare ervaring 2 weken geleden in het bos.
We waren weer zo goed bezig. Tot ik een gezin met hond inhaal op ruiterpad. Hun daarna weer verder lopen. Schiet de riem uit hun handen...hond achter me aan en daar achter een paar schreeuwende mensen..otti weer aan de kletter en nu echt panisch voor dingen achter hem. We waren bijna over ons ongeluk van anderhalf jaar geleden heen. En nu weer terug bij af. Ik baal er zo gigantisch van. Ben ook echt benieuwd wat die gaat doen met alle inhalende combinaties... Ik heb er een zwaar hoofd in. De lol is helemaal weg. Zo zie je maar hoe een paard kan veranderen van bomproef in panisch getraumatiseerd..
Oh wat vervelend zeg! Je mag altijd bij ons aanhaken/inparkeren
Hoelaat starten jullie meestal? Je kon tussen 13 en 16 starten toch?
Otti1977 schreef:Ik heb nog helemaal geen zin in de vierdaagse door weer een nare ervaring 2 weken geleden in het bos.
Otti1977 schreef:Ik rijd gelukkig met mijn vriendinnen 1 met haar aanspanning. Dus gelukkig altijd een muur voor me en een groom mee. Maar als het niet gaat ben ik zo weer thuis en ga lekker op de menwagen mee.