kreeg vanochtend weer een blije hinnik vanuit de stal. wel lag hij erg veel gisteravond maar hij lag wel rustig. ik liet hem maar gewoon even. vanochtend stond hij mooi rechtop. was er al om 07.00 bij de paardjes. hij heeft weer zijn voer en doet het goed met zijn dekentjes. zijn blik is rustig in de oogjes en hij is goed alert
Jou pakketje is onderweg na alle vertraging Ik ga de kasten eens verder uitzoeken bij mijn mini spullen. Ik heb alles in drievoud en meer Ontbreekt het je nog ergens aan, behalve chronisch geldgebrek zoals bij mij Ik herken mezelf gigantisch in jou.... maar uiteindelijk dolgelukkig met je pony's. Wat fijn dat hij het toch goed doet het is met zoiets toch heel erg ook op je eigen gevoel afgaan ipv een beeldscherm
Heb hem nu die dikke hondendeken op liggen met daarover de fleecegevoerde regendeken en merk toch wel aan hem dat hij dit nodig had. hij is super goed alert en staat zelfs samen met de anderen twee te eten. Ben hem nu ook nog meer aan het voeren als voorheen maar hij doet het er toch heel goed op. het is behoorlijk intensief maar het begint zijn vruchten af te werpen. hij laat goed resultaat zien en dat is heel goed.
Zoals je zelf ook al aan gaf en illustreerde aan de hand de vacht van de grotere pony, is zijn vacht ook helemaal niet oké. Hartstikke goed juist dat je hem die dekens lekker op laat liggen!
Wat een heerlijke foto's! En ik denk zeker dat hij de dekentjes wel nodig heeft hoor. Er is vacht, maar die is voor de sier. Hij heeft die warmte nodig om aan te sterken.
Ik vind je een fantastische meid en daantje is je zichtbaar dankbaar!
Birdie60
Geplaatst: 20-12-17 19:55
Hij ziet er goed uit, en het veel liggen maakt niet uit. Mijn veulen van februari ligt ook als ze binnen is. In het begin vond ik het ook eng maar me eerste mini lag ook veel. Dus is normaal.
Wow...Daan ziet er goed uit. Kijkt lekker eigenwijs uit zijn oogjes. Ik volg je topic nog steeds en neem een diepe buiging voor jou...supertof hoe jij dit doet!!
Super dat het nu zo goed gaat. Toch bijzonder, want hij komt van ver. Dappere dodo's zijn jullie beide.
Gea99
Geplaatst: 20-12-17 23:48
Hij kijkt al een stuk beter uit zijn ogen. Hij heeft bij jouw zijn gouden stalletje gevonden. Je bent goed met hem bezig!
_Salvador
Geplaatst: 21-12-17 00:03
Ik heb het hele topic doorgelezen en wat fijn dat het steeds beter gaat. Je hebt er veel tijd & energie in gestoken, en ik hoop dan ook dat je nog heel lang van hem kunt genieten. En wat is dat paarse hondendekentje schattig.
dankjewel voor de vele lieve reacties♡♡♡ Hij krijgt nu onbeperkt hooi. 4 flinke handen lucerne, 2 handjes brok, 5 handen slobber, olie, omega 369 eiwit, mineralen/vitamine brokjes 20 gram per dag. en dit krijgt hij allemaal geweekt in water op de lucerne na:) verdeeld over meerdere voerbeurten per dag. met deze hoeveelheid doet hij het erg goed.
3timesmom
Geplaatst: 21-12-17 20:38
fijn om te lezen dat hij het zo goed doet. Lijkt een echt kerstverhaal met het grote hart van jou TS. Toppie