Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat een gave 3 weken was het. Maar natuurlijk moest ik snel weer naar Lotje!
  Wat een gave 3 weken was het. Maar natuurlijk moest ik snel weer naar Lotje!  
  Dus ben ik vanavond maar even terug gegaan om haar een douche te geven en wat te stappen buiten.
  Dus ben ik vanavond maar even terug gegaan om haar een douche te geven en wat te stappen buiten.  

lief! Moet fijn zijn om haar weer te zien na een goede vakantie! En een hele geruststelling dat ze zo goed is verzorgd!
 lief! Moet fijn zijn om haar weer te zien na een goede vakantie! En een hele geruststelling dat ze zo goed is verzorgd!                                                         
Macs schreef:Aaahlief! Moet fijn zijn om haar weer te zien na een goede vakantie! En een hele geruststelling dat ze zo goed is verzorgd!
 .
 .

Willekes schreef:Knappe Lotje, ze ziet er goed uit. Nog ff genieten voor je studie weer zich vervolgd. Fijn dat je zo'n fijne stal en staleigenaar + stalgenoten hebt!!

Felien_Kyra schreef:Leuke foto’s! Hoe gaat het verder met haar?

. Ik heb het al 2x gewassen met badendas en gebruik klitwortel van de kruidvat. Ik heb nu haar staartwortel maar eens met betadine shampoo gewassen om te zien of het helpt. Helaas door de herexamens ben ik nu weer de hele week steeds in Antwerpen en dus alleen in het weekend bij Lotje. Dus ik kan niet elke dag iets aan haar manen en staart doen. Op zich jeukt haar manen niet meer, maar ze groeien ook niet terug. Ik vind het echt verschrikkelijk aangezien ik ze aan het sparen was
 . Ik heb het al 2x gewassen met badendas en gebruik klitwortel van de kruidvat. Ik heb nu haar staartwortel maar eens met betadine shampoo gewassen om te zien of het helpt. Helaas door de herexamens ben ik nu weer de hele week steeds in Antwerpen en dus alleen in het weekend bij Lotje. Dus ik kan niet elke dag iets aan haar manen en staart doen. Op zich jeukt haar manen niet meer, maar ze groeien ook niet terug. Ik vind het echt verschrikkelijk aangezien ik ze aan het sparen was  .
 .                                                         

Felien_Kyra schreef:mmm weet je wat bij ons helpt, heel simpel de staart en manen nat maken
Gewoon elke dag even staartwortel en manenkam nat maken, lastig als je er niet bent maar misschien iemand die dit voor je zou kunnen doen? Ik had het niet verwacht maar het helpt echt bij die van ons. Fijn dat het verder zo goed met haar gaat!
 Nu maar hopen dat het gewoon klaar is. Anders probeer ik je tip wel uit.
 Nu maar hopen dat het gewoon klaar is. Anders probeer ik je tip wel uit.   

Jeetje, wat is een jaar snel voorbij gegaan. Aan de ene kant lijkt het niet lang geleden, maar aan de andere kant voelt het alsof ze nooit weg is geweest.
  Jeetje, wat is een jaar snel voorbij gegaan. Aan de ene kant lijkt het niet lang geleden, maar aan de andere kant voelt het alsof ze nooit weg is geweest.  

(als een paard dat op 27 jarig leeftijd kan hebben
 (als een paard dat op 27 jarig leeftijd kan hebben  ). Ik zal uitleggen wat ze doet:
 ). Ik zal uitleggen wat ze doet: . Zelfs zo erg, dat ze in volle galop achter mij aankomt wanneer ik weg ren
 . Zelfs zo erg, dat ze in volle galop achter mij aankomt wanneer ik weg ren  .
 . 

jumpyhorse schreef:emilyslaluna schreef:Heeft iemand hier ervaring met een Bareback pad?
Ja, ik vind het heerlijk om mee te rijden, maar je moet wel goed aansingelen
 ik zag eentje voorbij komen op marktplaats en toevallig bleek die van een hele lieve bokker te zijn!
  ik zag eentje voorbij komen op marktplaats en toevallig bleek die van een hele lieve bokker te zijn!  Bokker vhGoedeLeven was heel eerlijk en zei dat ze een andere had liggen die beter op Lotje zou gaan passen dan die op de advertentie. Ze heeft mij daarbij ook veel geholpen met uitleg over Bareback pads.
  Bokker vhGoedeLeven was heel eerlijk en zei dat ze een andere had liggen die beter op Lotje zou gaan passen dan die op de advertentie. Ze heeft mij daarbij ook veel geholpen met uitleg over Bareback pads.  Nogmaals heel erg bedankt!
 Nogmaals heel erg bedankt!  

. Het is ook zo moeilijk als je jaren niet meer echt hebt gereden
 . Het is ook zo moeilijk als je jaren niet meer echt hebt gereden  .
 .

.
 .