Ik heb helaas ook nog n beveiliging gevonden...zat in de peesjes (van €5) in het klittenband van de middelste, dus niet te zien van buitenaf. Jeetje wat baal ik zeg...wilde vandaag zo graag met mn nieuwe setje rijden las hier iets over t losmaken met n mes en schaar? Hoe doe je dat dan precies?
Er zit wel n hypo in de buurt, maar zit totaal uit de richting van andere dingen en aangezien ik alles op mn fietsje moet doen, doe ik het liever zelf...
Je moet er echt in de vakken parkeren anders heb je echt een boete! Is het druk rij dan het spoor onderdoor en parkeer daar rechts op het bedrijventerrein
Pinnen kan. Parkeren echt alleen in de vakken, anders wordt het duur uitje. Controleer je bon op correctheid. Controleer je items op verwijderd zijn van de beveiliging.
Moet zeggen bij mij was van de week alles correct.
Ben van de week al geweest. Thuisgekomen met longeerlijn (andere was vernield door paard van stalgenoot) 2 bussen antiklit (zwarte is grootverbruiker) Nieuwe rosborstel (die van mij was lus van kapot na 24 jaar!) Zwart poetsblokje 3 paar handschoenen (ik ben grootverbruiker, altijd wel 1 kwijt of kapot) En hondenjas (hond heeft beloofd 20 te worden, heb er uiteraard pas van de winter wat aan voor mijn 13 jaar oude stofsok, als ie in de auto moet wachten).
Ik Ben onderweg naar de bus en dan naar drama hihi
Jadeleigh263
Geplaatst: 21-04-14 13:03
Zo ik rij nu net weg van tentenkamp, Ik had eerst een hele berg, maar heb heel veel teruggehangen. Veel dingen die ik zag, waren net zo duur als dat ze normaal inde winkel zijn, zsg ik bij sommige fleecedekens. Voorderest moet je indd erg opletten dat ze alles goed aanslaan, bij mij hadden ze dingen verkeerd aangeslagen, maar uiteindelijk is dit mijn lijstje ;
Ben weer heel veel centjes lichter. 2 vesten gekocht die eerst 144,95 per stuk waren en nu 9,95 per stuk, 2 eurostar shirtjes Hv polo jas 2 hv polo halsters Eurostar peesbeschermers Eurostar stripe pad En die bodyprotectir van 5euro, hij bevalt me goed. Vele warenverkleurd maar die van mij niet. En de np was 99,95 dus vond het prima :p
Owja en natuurlyk de hv polo tas
En mijn moeder heeft ook van alles gekocht, maar heb geen idee wat