klumpertje schreef:paardenmiep schreef:Thanks!heb je niet gezien/herkend, sorry! Anders had ik nog wel even hoi gezegd :p
Je hebt bij Jolien stil gestaan om te kletsen, toen stond ik erbij. Maar geeft nietals ze niet verteld had dat jij het was had ik je ook niet gezien
![]()
Ik mag vandaag om 13:00 en 13:15 eindelijk rijden!
Wel grappig dat iedereen me gisteren vroeg of ik niet moest starten. Helaas stond er geen z1 op het programma...
Oooh was jij dat! Dan heb ik nu in ieder geval een beeld voor me en volgende keer herken ik je! :p veel succes vandaag in ieder geval
Rest natuurlijk ook gefeliciteerd met behaalde resultaten!
als ze niet verteld had dat jij het was had ik je ook niet gezien
Ook zei iedereen om me heen dat ik met spoortjes moest gaan rijden, dat was ook echt een ramp. Nog slechter aan het been dan normaal zonder sporen en met zweep.
Kon daardoor ook echt niet meer lekker zitten, beetje erg van aan het balen maarja. De proef was echt overleven en ik reed echt op een waas, heb me ook diep en diep geschaamd
Vriendin vond dat ik naar omstandigheden (2 wkn geleden mijn vinger gebroken) nog wel een nette proef liet zien, had 178pnt. Terecht, was ook niet winst waardig.
Mijn zus rijd mee.