Opzich baal ik ook als er geen paddocks zijn, alleen heb je ze 2x per dag mee om te rijden en de hele week draait om paarden dus ze staan zich niet de godganze dag op stal te vervelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb in mijn mail gezocht naar mailtjes van de knhs, daar stond hij bij...
Ayleen_R schreef:De paddocks zijn wel vervelend maar niet dat mijn pony er als een gek in zou gaan rennen. Hij staat maar een beetje en gaat heel vaak rollen en dat is het dan ook.
Hij gaat ook zo rollen op een grasveld aan de longeerlijn. Dus dat is voor mij niet zo'n heel groot probleem, maar vind het wel jammer!
Ik heb vandaag een springles met ups en down gehad! hahaha
Helaas gevallen, maarja ik moest er wel om lachen! Kwam bijna op m'n voeten terecht![]()
Daarna nog gewoon lekker rondjes gesprongen dus wel een goed gevoel voor de springwedstrijd !
Maaltje schreef:Ik vond crossen zooooooo vet! En pony ook.
Ayleen_R schreef:De paddocks zijn wel vervelend maar niet dat mijn pony er als een gek in zou gaan rennen. Hij staat maar een beetje en gaat heel vaak rollen en dat is het dan ook.
Hij gaat ook zo rollen op een grasveld aan de longeerlijn. Dus dat is voor mij niet zo'n heel groot probleem, maar vind het wel jammer!
Ik heb vandaag een springles met ups en down gehad! hahaha
Helaas gevallen, maarja ik moest er wel om lachen! Kwam bijna op m'n voeten terecht![]()
Daarna nog gewoon lekker rondjes gesprongen dus wel een goed gevoel voor de springwedstrijd !
Succes! Waar moet je eigenlijk?![]()
Dat er geen binnenbak is, dat maakt niet heel veel uit denk ik. Die worden namelijk niet heel vaak gebruikt. Dit jaar heb ik alleen met het halfuurtje binnen gereden en met de spelletjes.. Het was dan wel heel goed weer bij mij, maar je had toch kans dat ook al is het slecht weer je buiten moet rijden omdat ze eerst ook maar 2 binnenbakken hadden en meer lesgroepjes.
". uiteindelijk stonden weLinsey_X schreef:Ik heb vorig jaar ook in de stromende regen gereden.
Iedereen rende naar binnen en wij waren samen met de crossers de enige die over bleven haha.
Instructrice was onder een boom gestaan en stond maar "Ja goed bezig!". uiteindelijk stonden we
met zijn allen onder die boom haha. Beetje speelles van gemaakt tussen de sirieuse dingen door, op je pony's kont staan, rondje draaien etc. Maar ook dingen voor je zit, zonder handen enz.
Dilay_Romy schreef:Jaa okee dat klopt wel mijn pony moet eigenlijk ook gewoon leren in de buitenbak te rijden! gelukkig doet ze het al steeds beter maar ik vind het wel fijn om de allereerste les ff binnen te rijden zodat ze kan wennen aan alles maarja wat er niet is is er niet(denk ik maar niet aan mijn moedere vertellen whahhaaXD)
En inderdaad, hartstikke goede oefening om je pony buiten te laten wennen!