KNHS instructieweken 2013 pony's!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:21

Het zijn veel onzekerheden ja, en voor een kind van 8 dan best een grote verantwoordelijkheid met risico's dus dan snap ik dat je gaat twijfelen.

Opzich baal ik ook als er geen paddocks zijn, alleen heb je ze 2x per dag mee om te rijden en de hele week draait om paarden dus ze staan zich niet de godganze dag op stal te vervelen ;)

Linsey_X

Re: KNHS instructieweken 2013 pony's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:25

Dat er geen paddocks zijn is inderdaad jammer!
Mijn pony heeft best wel stress op anders terein dus vind het wel fijn als
hij even lekker kan doen wat hij zelf wil even kan rollen, lanterfanteren en spelen met
zijn vriendje (zoals vorig jaar)

Ik denk dat de pony van mij en het paard van mn vriendin over de hele week er wel
het meest ingestaan hebben :+

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 21:54

De paddocks zijn wel vervelend maar niet dat mijn pony er als een gek in zou gaan rennen. Hij staat maar een beetje en gaat heel vaak rollen en dat is het dan ook.
Hij gaat ook zo rollen op een grasveld aan de longeerlijn. Dus dat is voor mij niet zo'n heel groot probleem, maar vind het wel jammer!

Ik heb vandaag een springles met ups en down gehad! hahaha
Helaas gevallen, maarja ik moest er wel om lachen! Kwam bijna op m'n voeten terecht :+
Daarna nog gewoon lekker rondjes gesprongen dus wel een goed gevoel voor de springwedstrijd !

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:19

oliebol ik weet mijn naam niet meer van de knhs site! Die moet ik wel weten voordat de inschrijvingen beginnen(iemand misschien nog een tip van heo je die kunt aanvragen?

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:22

Nou, ik had precies hetzelfde! Ik weet hem sinds gister weer :P Ik heb in mijn mail gezocht naar mailtjes van de knhs, daar stond hij bij...

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:26

Oke ik zal het eventjes opzoeken! ik hoop dat ik hem kan vinden!

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:28

Je kan ook mailen naar de knhs heb ik ook gedaan.
Gewoon even je persoonsnummer en combinatienummer mee sturen

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:29

Ja ik heb ze net ook een mailtje gestuurd hoe het nu zit met de verbouwing!
of dat er dan nog wel paddocks zijn en een binnenbak! want iedereen is er nu over bezig maar je weet maar noooit zometeen zeggen ze ineens ja er staat tijdelijke paddocks ofzo(je weet maar nooit;P) maar ik ga ze denk ik maar een mailtje sturen Dankje

Maaltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:35

Ik vond crossen zooooooo vet! En pony ook. :D

Ayleen_R schreef:
De paddocks zijn wel vervelend maar niet dat mijn pony er als een gek in zou gaan rennen. Hij staat maar een beetje en gaat heel vaak rollen en dat is het dan ook.
Hij gaat ook zo rollen op een grasveld aan de longeerlijn. Dus dat is voor mij niet zo'n heel groot probleem, maar vind het wel jammer!

Helaas gevallen, maarja ik moest er wel om lachen! Kwam bijna op m'n voeten terecht :+
Daarna nog gewoon lekker rondjes gesprongen dus wel een goed gevoel voor de springwedstrijd !

Succes! Waar moet je eigenlijk? :D

Dat er geen binnenbak is, dat maakt niet heel veel uit denk ik. Die worden namelijk niet heel vaak gebruikt. Dit jaar heb ik alleen met het halfuurtje binnen gereden en met de spelletjes.. Het was dan wel heel goed weer bij mij, maar je had toch kans dat ook al is het slecht weer je buiten moet rijden omdat ze eerst ook maar 2 binnenbakken hadden en meer lesgroepjes.

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:38

Maaltje schreef:
Ik vond crossen zooooooo vet! En pony ook. :D

Ayleen_R schreef:

Succes! Waar moet je eigenlijk? :D

Dat er geen binnenbak is, dat maakt niet heel veel uit denk ik. Die worden namelijk niet heel vaak gebruikt. Dit jaar heb ik alleen met het halfuurtje binnen gereden en met de spelletjes.. Het was dan wel heel goed weer bij mij, maar je had toch kans dat ook al is het slecht weer je buiten moet rijden omdat ze eerst ook maar 2 binnenbakken hadden en meer lesgroepjes.

Dankje!! Moet bij Nieuwe Wetering.

Jaa ik heb vorig jaar maar 1 keer buiten gereden en toen regende het keihard. De rest reden we binnen terwijl het super weer was! Dat was wel jammer
Met buitenbakken heb ik geen probleem

Maaltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:40

Ik heb een hekel aan binnenbakken, rijdt veel liever buiten. :)

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:43

Ik heb vorig jaar ook in de stromende regen gereden.
Iedereen rende naar binnen en wij waren samen met de crossers de enige die over bleven haha.

Instructrice was onder een boom gestaan en stond maar "Ja goed bezig! :+". uiteindelijk stonden we
met zijn allen onder die boom haha. Beetje speelles van gemaakt tussen de sirieuse dingen door, op je pony's kont staan, rondje draaien etc. Maar ook dingen voor je zit, zonder handen enz.

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:45

Jaa ik ook! Wou ook graag in een bak met lage hekjes om daarop te oefennen dat hij ertussen moet blijven in plaats van eroverheen!
Maar die grote binnenbk waar de clinics worden gehouden is niet slecht !

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:45

Linsey_X schreef:
Ik heb vorig jaar ook in de stromende regen gereden.
Iedereen rende naar binnen en wij waren samen met de crossers de enige die over bleven haha.

Instructrice was onder een boom gestaan en stond maar "Ja goed bezig! :+". uiteindelijk stonden we
met zijn allen onder die boom haha. Beetje speelles van gemaakt tussen de sirieuse dingen door, op je pony's kont staan, rondje draaien etc. Maar ook dingen voor je zit, zonder handen enz.

Jaa bij ons ging de instructrice gewoon in het juryhokje zitten! Hahhaahaha

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 07:55

Jaa okee dat klopt wel mijn pony moet eigenlijk ook gewoon leren in de buitenbak te rijden! gelukkig doet ze het al steeds beter maar ik vind het wel fijn om de allereerste les ff binnen te rijden zodat ze kan wennen aan alles maarja wat er niet is is er niet(denk ik maar niet aan mijn moedere vertellen whahhaaXD)

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 08:43

Weet iemandd trouwens hou dat zit?
Want je moet toch aangemeld zijn als je jezelf wilt inschrijven?
maar alsi k mezelf nu aanmeld kan ik nergens op die zomerinstructieweken komen! of moet je jezelf niet aanmelden dan?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:53

Ik hen vorig jaar 3 vd 8 lessen binnen gereden en een keer buiten helemaal nat geworden, maar heb er geen probleem mee als er geen binnen bak is.

Maaltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 11:11

Dilay_Romy schreef:
Jaa okee dat klopt wel mijn pony moet eigenlijk ook gewoon leren in de buitenbak te rijden! gelukkig doet ze het al steeds beter maar ik vind het wel fijn om de allereerste les ff binnen te rijden zodat ze kan wennen aan alles maarja wat er niet is is er niet(denk ik maar niet aan mijn moedere vertellen whahhaaXD)

Maar al waren er binnenbakken, was het nog geen gegeven dat je de eerste les ook binnen mocht rijden. Het is maar net in welke bak je instructeur wordt ingedeeld! :) En inderdaad, hartstikke goede oefening om je pony buiten te laten wennen!

Ik weet niet wat je bedoeld met de site en aanmelden, maar ik denk dat je bedoeld dat als je je aanmeld je dan bij je sporten en standen enzo bent en niet naar de IW-pagina kan. Maar het is ook nog niet zeker hoe je je precies moet gaan aanmelden, gewoon afwachten.

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 11:31

O okee is goed! ik heb het nagevraagd maar het ligt er wel een beetje aan in welke week je gaat want ik ga in een van de laatste en dan zijn er waarschijnlijk al wel paddocks beschikbaar! ze kunnen het in de weken daarvoor niet echt garanderen en er is ook nog een binnenbak beschikbaar dus het is niet zo dat er helemaal niks meer is! Dus als alles op schema loopt hebben we misschien nog geluk met de paddocks!

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 12:32

Ooh dat is wel lekker dat er toch 1 binnenbak is!
Maarja gewoon hopen op lekker weer dan hoef ik echt niet in de binnenbak!

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 12:36

Nee klopt!

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:06

Nee, ik ook niet. Ik rijd toch altijd in een buitenbak!

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:10

Tsjaa ik rijd altijd binnen(verwendXD)
Ik ga dit jaar vanaf dat het weer mogelijk is gewoon buitenrijden!

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:13

Ik heb er wel echt heel erg veel zin in! ik hoop echt dat ik erbij zit!

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 13:16

Wij hebben alleen een buitenbak, waar we het hele jaar in door kunnen rijden! ik hoop ook echt dat ik er bij zit. :D