Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sientje schreef:Sorry, dit is zo'n enorm jubeltopic, dat ik haast het volgende niet durf te schrijven. Ik maakte eerder al een opmerking, maar vind je het normaal een 4,5 mnd oud veulen zo'n transport te laten ondergaan? Zal wel de braafste zijn geweest dat 'ie ook nog de hele dag op de kar heeft moeten staan?
Bij zijn ziek zijn lijk je je alleen maar druk te maken om je andere paarden of het eventuele verloren geld als het niet goed blijkt te zijn. Lees wel dat je hem goede zorg biedt, nu hij eenmaal hier en ziek is, maar had je hem wat langer daar gelaten met benodigde moedermelk had ie misschien niet na een paar dagen met groen snot gestaan. Komt het volgende bij:
Ik lees deze quote van je:darwin schreef:Zou er al ooit een ITP topic geweest zijn die binnen 1 dag dik 13000 keer bekeken is en meer dan 500 reakties heeft ?..........das toch niet normaal
En dat is niet jouw eerste referentie aan het aantal keren dat je topic is bekeken. In je TT staat ook al dat het jouw beroemde veulen is. Om wie gaat dit jou? Dat veulen of...?
Gun jullie echt het beste hoor, hoop dat het met het knappe veulenkind goed komt.
intel_1x schreef:Een reltopic is natuurlijk niet de bedoeling, maar je stimuleert dit soort verkopen wel door het gewoon maar te kopen en het klopt gewoon niet. Een 4,5 maand veulen hoort idd nog bij de moeder te lopen, (al helemaal voor zo'n reis ed.) juist om ziekte zoveel mogelijk te voorkomen. Maar missch een tip voor de vlgd keer en voor andere lezers die het blijkbaar allemaal normaal vinden, ik heb ook eens een veulen gekocht en die heb ik tegen stallingstarief toch nog tot 7 maanden bij de moeder kunnen houden.
Een goede fokker zal tegen extra betaling deze instelling alleen maar waarderen tbv gezondheid voor het dier en hier aan meewerken.